Nationaal Songfestival 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thyzerrr
    • Nov 2004
    • 92

Originally posted by kokkie
    Onze modjes hebben geen spullen volgens mij, dus dat maakt niet zoveel uit.
    Dus daarom minder vervelend/storend?

Komt deze uitspraak in hetzelfde rijtje als `don´t be gentle, it´s a rental`?

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Alle acts hebben alleen de zang live-gedaan. De band val Treble is de huidige, maar 2 nummers (Amambanda en Lama Gaia) zijn ingespeeld in Amerika, door andere muzikanten. Vond de audio bepaald niet goed, maar wel beduidend beter dan andere jaren. Vooral de timing van de technici viel me op. Veel instarts die nog niet aanstonden e.d. Beetje rommelig.

Licht vond ik kauwgomballen. Ben zelf lichtman/ontwerper van Treble en had gehoopt de meneer van Beek hier iets toepasselijkers had verzonnen. Helaas...

Nou ja, eerst kijken hoe Athene gaat GO GIRLS !
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Ik zou toch zweren dat je ooit eens op een ander forum hebt aangekondigd dat je het lichtontwerp van het NSF zou maken. Sterker nog: gister nog eens de post opgezocht.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Ik ben gevraagd door Treble om hun te ondersteunen bij alle ontwerpdingen voor het NSF. Daarbij hoorde naar hun mening ook het lichtontwerp. Gelukkig heeft het NSF zelf alles geregeld, en het is niet aan mij om daar bij te gaan zitten. Het is allemaal gebaseerd op een concept, en daar past Treble uberhaubt niet in...

Gelukkig kan ik bij de komende (internationale) tour mijn gang weer gaan, en kunnen we weer een serieus stage/lighting design maken...
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• RRik
            • Jan 2006
            • 20

Ik was voor EML/Dutchview aanwezig als productie manager licht.
            Iedereen van de lichtcrew heeft met kromme tenen staan kijken naar het licht!!! Lagen 2 Hog3's. Eentje voor al het conventioneel, bewegend en de DMX Droparmen en eentje voor alle Yellowspot LEDstrips en Pandora's Box content op de schermen in de vloer en de buhne rand.

Ik zeik niet vaak het werk van mensen af, maar ik vond sommige nummers een kleur kermis en liep niet met de muziek, terwijl alle 3 de artiesten nummers hadden waar je echt wat mee kon.

Audio in de zaal was wel OK!

Mannen, nog bedankt voor de Duvels!!!

Rik

Comment

• William
              • Oct 2002
              • 233

Originally posted by RRik
              Ik was voor EML/Dutchview aanwezig als productie manager licht.
              Iedereen van de lichtcrew heeft met kromme tenen staan kijken naar het licht!!! Lagen 2 Hog3's. Eentje voor al het conventioneel, bewegend en de DMX Droparmen en eentje voor alle Yellowspot LEDstrips en Pandora's Box content op de schermen in de vloer en de buhne rand.

Ik zeik niet vaak het werk van mensen af, maar ik vond sommige nummers een kleur kermis en liep niet met de muziek, terwijl alle 3 de artiesten nummers hadden waar je echt wat mee kon.

Audio in de zaal was wel OK!

Mannen, nog bedankt voor de Duvels!!!

Rik
              mee eens.

Was daar voor de bouw met EML wat erg leuk was. Had gehoopt dat ze meer met het ontwerp zouden doen (Cirkels, DMX Drop-arms) qua proggen. Maar de uitvoering was werkelijk absurd slecht. Heb met pijne ogen naar treble zitten kijken, geloof dat ik elk kleurtje uit de 3000's wel voorbij heb zien komen
              V*L...........punt

Comment

• tididi
                • Aug 2001
                • 352

Originally posted by beyma
                Maar het decor stond er netjes bij of niet dan ?!!

M'n collega's hebben er heel wat uren aan gewerkt!!
                Alleen jammer dat mijn splinternieuwe Festo invalzaag gejat is aldaar
                Verder zijn er nog drie haspels,twee trappen,en een paar bezems weg.
                met die bezems zijn de meiden van treble weggevlogen denk ik
                .geintje maar ik vindt het dan zonde van al dat werk als dat door anderen niet goed in beeld wordt gebracht .
                en dan ook nog zo blunderen
                zonde van de tijd en koste die gemaakt zijn.
                p.j

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Doe mij maar maud
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• beyma
                    • Oct 2002
                    • 1614

Originally posted by tididi
                    maar ik vindt het dan zonde van al dat werk als dat door anderen niet goed in beeld wordt gebracht .
                    en dan ook nog zo blunderen
                    zonde van de tijd en koste die gemaakt zijn.
                    [misschien wat off topic,maar het is toch de lounge]

Tja, daar ben ik inmiddels wel aan gewent!
                    Hoe vaak ik soms wel meer dan een week aan iets sta te timmeren wat misschien maar twee minuten in beeld komt , is niet meer te tellen

Probleem is meer de tijd die we krijgen voor een decor, een klant beslist soms pas een paar dagen voor opname wie het decor uberhaubt mag bouwen, en dan moeten er regelmatig ook nog de definitieve tekeningen gemaakt worden..... en toch lukt het ons dan altijd weer om het voor elkaar te krijgen, al moeten we 40 timmermannen inhuren, the show must go on !!
                    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...