Sound Seminar Opleiding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juriaan
    • May 2004
    • 190

Sound Seminar Opleiding

Hallo,

Ik ga vanavond naar de open-avond van het Sound Seminar te R'dam.
    Maar ik had een vraag, heeft iemand deze opleiding hier gedaan.
    En heb je d'r daadwerkelijk wat aan ?
    Als je het haalt krijg je de Diploma [FONT=Arial]Pro-Audio & Recording Engineer.[/FONT]
    [FONT=Arial][/FONT]
    Voor meer geintereseerden:

Gr.

Juriaan
  • gaffer
    • Nov 2004
    • 118

Nou juriaan,die dik gedrukte titel klinkt mooier dan ie is hoor.

Maar ik heb het sound seminar gedaan en ik heb er veel geleerd.
    Het was af en toe meer reclame dan les maar het heeft mij de basis gegeven die ik nu nog steeds dagelijks gebruik.
    Dus ik ben erg blij dat ik het gedaan heb.

Maar het echte vak leer je pas in de praktijk.

Veel succes!

Groeten Gaffer.

Comment

• wouter_jp
      • Aug 2003
      • 105

helemaal mee eens,
      ook ik heb in 1999/2000 het sound seminar gevolgd en heb daar in al mijn verdere werk veel aan gehad.

sound seminar biedt een hele brede theorethische en praktische basis kennis van alle aspecten van studio,live en theater techniek.

al is het meerendeel wel studio techniek.
      wil je dus later verder gaan in live/theater dan is dit misschien niet helemaal de juiste opleiding.

het behaalde certificaat geeft geen werkgarantie,maar ik denk dat het voor een werkgever wel interesant is als er iemand voor de deur staat met een certificaat van een vakgerichte opleiding.
      spelen !!

Comment

• Jacob
        • Jan 2006
        • 152

Ben je naar de open avond geweest? Ga je de opleiding volgen?

Comment

• Juriaan
          • May 2004
          • 190

Ik ben er geweest, of ik het ga doen daar denk ik nog een jaartje over na

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Heb er ook over zitten denken om deze opleiding te gaan doen. Ik heb besloten om nog een paar jaar te wachten. Een collega van mij heeft deze opleiding ook gedaan zo'n 3 jaar gelede en is er erg over te spreken. Hij heeft erg veel nuttige kennis opgedaan.
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Jacob
              • Jan 2006
              • 152

De opleiding kan ik je zeker aanraden. Als je het geld en de tijd er voor over hebt, is het een uitstekende investering. Dit uit eigen ervaring. Ik zit nu in de laatste weken van het soundseminar van 2005/2006.

Comment

Working...