Lotgenoten - Stageco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomv
    • Jun 2003
    • 331

Lotgenoten - Stageco

Vanavond op één (vrt) lotgenoten:
    Jan Van Rompaey brengt het verhaal van een kleine groep mensen met eenzelfde bezigheid of lotsbestemming. Hij volgt hun doen en laten en probeert te achterhalen wat hen drijft.

De mannen van Stageco bouwen de monsterpodia waarop ’s werelds supergroepen hun concerten geven. Jan Van Rompaey maakt kennis met vier van hen: Tim, de stoere jongen met het gouden hart, die met volle teugen geniet van wat voor hem de absolute droomjob is; Benny, de veteraan die het gevaarlijke klimwerk zo langzamerhand liever aan de jonge broekjes overlaat; Kim, de trucker die ervan droomt om zelf podiumbouwer te worden en Hendrik, de baas. Jan volgt de crew van Stageco van de laatste noot van het U2-concert en de afbraak in Parijs, tot de opbouw en de eerste noot in Milaan.
    Het begint om 21:10
    Tom
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

yup heb het ook gehoord, ik ga zeker kijken. Maar van wat ik in de reclame gezien heb, wordt het weer mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is... Enfin we zullen zien seffens he

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

op zulke momenten vervloek ik het dat we geen kabel of antenne aansluiting hebbe
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Kan iemand het voor deze eenzame fransman opnemen en op servertje van me gooien?
        Dan wil ik het wel verder ter beschikking stellen vanop de server.
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

nice da zou ik zeker appreciere ma ik blijf nen belg zalle want die fransmannen en vooral hun taaltje hebben me al eens doen blijve zitte ...
          Hold on a second, relax and listen...

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

Originally posted by axs
            Kan iemand het voor deze eenzame fransman opnemen en op servertje van me gooien?
            Dan wil ik het wel verder ter beschikking stellen vanop de server.
            ik ben het aan het opnemen op DVD, rippen gaat nog maar vandaaraf weet ik niet hoe het verder moet als iemand me helpt wil ik het woensdag wel proberen te uploaden (als ik het niet vergeet natuurlijk)

greetzzz
            &
            au'revoir!
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• tomv
              • Jun 2003
              • 331

Heb het ook op video staan. Morgen eens proberen digitaal te krijgen.

Had alleen gehoopt didactisch materiaal te hebben over het harde leven van tech's, maar toch beetje bedrogen uitgekomen . Was plezant om te zien, maar het mocht wat zwaarder zijn, lijkt mij dan.
              Tom

Comment

• Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

EENZAAM...laat me niet lachen....Je bent naar viva la France gevlucht...om dat ze je in Belgie allemaal kennen...

Laat iemand even wat weten als het on-line staat...ik heb ht ook gemist..
                Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

Originally posted by Olaf Duffhuës
                  EENZAAM...laat me niet lachen....Je bent naar viva la France gevlucht...om dat ze je in Belgie allemaal kennen...

Maar ik kom dan wel weer speciaal af om naar jouw feestje te komen...
                  Nu ja, jij slaat NOG NIET op de vlucht van je toekomstige halve trouwboek
                  Succes

FF ONTOPIC: van het moment dat het op de server staat, laat ik jullie iets weten.
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• WinterS
                    • Jun 2006
                    • 102

Originally posted by Olaf Duffhuës
                    zo speciaal was het niet,...

maar wel een DROOMJOB voor mij... en ze mogen gratis naar al die concerten !!
                    "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• ruurd
                      • Sep 2005
                      • 95

En ook ik heb veel belangstelling voor deze uitzending.

Zou mooi zijn als dat op internet kan...

gr

Comment

• Kilian
                        • Dec 2005
                        • 179

Punt1: is da legaal?

Als iemand het in digitale vorm heeft kan ik het wel hosten, wanneer nodig.

Comment

• Poelmans
                          • Feb 2004
                          • 806

WinterS: Wat ben je met gratis naar een concert te mogen als je stik-op bent. Bij de kleinere bedrijven komt dat er gewoon op neer dat je niet slaapt tussen opbouw en afbraak Maar ik weet dan ook niet hoe Stageco dit organiseert.

Ik heb het stomweg gemist gisteren, dus ben een van de wachtenden op de online versie

Comment

• DJ_matthias
                            • Jun 2005
                            • 620

Originally posted by Kilian
                            Punt1: is da legaal?

Als iemand het in digitale vorm heeft kan ik het wel hosten, wanneer nodig.
                            waarschijnijk niet legaal... copyrights vrt enzo...
                            volgens mij is het ook niet echt haalbaar: heb het net geript en is 1 gig groot... offert er iemand downloadlimiet op?
                            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Christiaan Visser
                              • Apr 2004
                              • 235

Hey Matthias, voeg mij maar even toe..

Dataverkeer is niet een groot probleem! Ik heb hem voor de helft gezien, dus wil hem wel even helemaal zien en deel dat uiteraard met jullie!
                              Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

Working...