Koffer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MisterD
    • Feb 2006
    • 17

Koffer

Hey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een koffer/flightcase voor eigelijkmijn PSU (Persoonlijke uitrusting) maar kan niet echt iets vinden (behalve dan de standaard gereedschaps koffer van de Karwei, maarja die vallen zo uit elkaar... )

Ik weet dat je ze kan laten maken, maar weet ik iemand waar ze kant en klaar te koop zijn?

alvast Bedankt!

Marvin
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

de grotere flightcasebouwers hebben meestal wel standaard kistjes die dus wel gemaakt moeten worden, maar soort van standaart zijn.

Of dap/showtec, maar dat is een stapje minder stevig
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• MisterD
      • Feb 2006
      • 17

Ja die DAP koffers wel eens gezien maar die zijn volgens jou niet zo stevig?
      Ervaringen?

Heb je misschien een adresje?

Marvin

Comment

• MEEO Licht en Geluid
        • Nov 2005
        • 950

Duty Cases in Drachten maakt erg goede cases (ik dacht teminste dat ze in drachten zaten)

Website zou je even moeten opzoek op google.

Dap kistjes zijn zo erg nog niet, kan wel veel in...
        MEEO Audio Licht Rigging,
        Mark van der Werff
        Groningen

Comment

• shure-fan
          • Sep 2003
          • 1046

en anders even vragen aan de geluidsboer om de hoek, vele maken namelijk zelf ook hun eigen kisten, en misschien kun je daar dus een laten maken, en anders idd Duty Case in Drachten even bellen, heb een aantal van die kisten al in mijn handen gehad (dus de psu kisten) en die dingen zitten goed inelkaar
          Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Husss
            • Jul 2003
            • 220

Misschien ook een optie:
            Parrat gereedschapskoffer. Heb er ook een. bevalt prima! Kan tegen een stootje, (deels) vrij indeelbaar en...... Momenteel in de aanbieding! Jubileum model in de kleur grijs voor een sterk gereduceerde prijs t.o.v. normaal. Verkrijgbaar bij de betere gereedschapshandel

Met vr gr,

Husss

Comment

• maks
              • Oct 2004
              • 44

loop even binnen in de euroshop, stevige case met vakjes (zaols die werkcase van DAP) voor ongeveer 20 euro...

Comment

• WinterS
                • Jun 2006
                • 102

Originally posted by maks
                loop even binnen in de euroshop, stevige case met vakjes (zaols die werkcase van DAP) voor ongeveer 20 euro...
                ik heb dure flight cases die snel stuk waren en 2 goedkope uit de euroshop, doen het goed !
                "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• Robin.vd.Have
                  • Nov 2005
                  • 165

Technocase , zuper kisten , in elek maat / model.
                  Tevens ook al vele ontwerpen gemaakt dus er zit vast wel wat voor je tussen.
                  Wil je een ladenkist ? die dap kistjes zijn best oke maar het hangt wel af van hoe vaak je ze gebruikt en of ze in een volle vrachtwagen moeten (dan niet doen)

M.V.G

Comment

• shure-fan
                    • Sep 2003
                    • 1046

mijn cd koffer van karwei gaat toch alweer 3 jaar mee, en niks stuk ligt er ook een beetje aan hoe je met je materiaal omgaat, ik ga vrij zuinig om met me kist puur omdat er gewoon te dure materialen inzitten om er grof mee om te gaan
                    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• MisterD
                      • Feb 2006
                      • 17

Het is niet een kwestie van ruig mee omgaan of niet, het moet lang mee kunnen gaan on the road... en dan heeft zo'n koffer net zo goed het zwaar te verduren...

Comment

• marciano
                        • Feb 2006
                        • 164

en een peli case

Peli protects what's valuable. Cases, torches, military gear, ATEX lights, custom and rack mount cases. Peli products, made in USA and guaranteed for life.

gaan heel lang mee en ze hebben aardige prijzen ze zijn te krijgen bij oa Barndoor

Comment

Working...