euh, die link staat leuk tussen de links van eml hoor ...
Werchter 2006
Collapse
X
-
-
Toevallig iemand die weet welke LED's er bij Anouck hingen?
En wat is eigenlijk het nut van profielspots op festivals (aangezien er in de marquee S4 profielen higen)? Want elke band heeft toch een andere opstelling enz, en ook is de kans toch behoorlijk groot dat de artist rondloopt en zo uit het licht van de profielspot staat?exit night into LIGHTComment
-
Originally posted by stekelvarkeEn wat is eigenlijk het nut van profielspots op festivals (aangezien er in de marquee S4 profielen higen)? Want elke band heeft toch een andere opstelling enz, en ook is de kans toch behoorlijk groot dat de artist rondloopt en zo uit het licht van de profielspot staat?
Verder ook wel eens profieltjes voor front.
Kom je wel vaker tegen op festivals dat er enkele speciaaltjes worden ingeknoopt voor een bepaalde act.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Originally posted by jadjongMisschien de volgende tekst bovenaan de pagina?
"
[FONT=Verdana]This list is about the festival-Lights. Headliners-specials are NOT included in this list. "[/FONT]
Wat ik me eigenlijk ook afvroeg is hoe de verlichting van het festivalterein in elkaar zit. Loopt er voor elke spot een kabel naar een centraal punt, of zijn er her-en-der generatoren geplaatst (en hoe werd alles dan aangestuurd?)[CENTER] [/CENTER]Comment
-
Volledige festival verlichting wordt gedaan door powershop, en inderdaad met allemaal verschillende generatoren.
Tussen de verlichtingstorens zit een soort schakelsysteem met relais, waarbij de relais aangestuurd worden door een CEE16A/230V monofasige kabels, en zo alle lampen centraal aangestuurd kunnen worden.
Relais systeem is zelfbouw van de powershop.--- watt ever you want ---Comment
-
Voor zover ik kon zien:
Mainstage:
- geluid: twinset 275kva/genset, 1 run PL aan 70mm²
- licht: 2x twinset parallel 350kva/genset, 5 runs PL aan 120mm², parallel link met 240mm²
Backstage:
- twinset 500kva/genset
Keuken:
- 250kva single
Marquee:
- licht en geluid: twinset 600kva/genset
Service-weg her en der verspreid 75-175kva ten behoeve van lighttowers, kraampjes, etc.
Om een idee te geven:
Inkom + lighttower inkom + lighttower tmf + kassa + 2 wc-blokken draaide op een 120kva met een continu-verbruik van goed 66A/fase of 200A totaal of 46kva.
Van een relais-systeem heb ik helemaal geen weet, zeker niet op de light-towers gezien deze de nooduitgangen verlichten...
Het enige relais-systeem dat powershop maakt/repareert is voor Stageco, de takelsturing
Mainstage: OB10
Marquee: OB8
Record van vorig jaar is weer gesneuveld: 84.000L mazout dit jaar.Last edited by Dikke Foaf; 09-07-06, 20:45.Comment
Comment