Goed voorbeeld doet goed volgen... en andersom?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

Wat was onderwerp ook al weer?
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by Radar
      Wat was onderwerp ook al weer?
      sja, kreeg ff rooie LEDjes voor mn ogen...
      Maar ach, het jong haalt zn platen bij vanessa, en de rest steelt-ie van kazaa

Comment

• Poelmans
        • Feb 2004
        • 806

Originally posted by MacGyverSounds
        Heb het verhaal nog ff helemaal nagelezen.....Maar je noemt jezelf een kut-marrokaan. Ik niet, sterker nog, ik stel dat iedereen die zich netjes opstelt, en dat ook blijft doen een dikke sound heeft. Maar de idioten die zich niet kunnen gedragen hebben pech, het systeem grijpt met een overkill aan compressie in op alles wat +6dB is. Dus wees slim, en begin op 0db, daarna naar +3, en uiteindelijk de +6 net niet raken. dan heb je op de vloer een 125 dB. En als dat niet hard genoeg is, en je er perse een bootmonitor bijwilt: gewoon je poeplap trekken.
        -delete-

Khad hier een hele tekst geschreven maar uiteindelijk stop ik er gewoon mee. Die eerste regel alleen zegt al dat je mijn tekst hélemaal niet aant lezen bent.

Salut,
        edit door mod: zullen we het netjes houden?!
        Last edited by moderator; 06-07-06, 11:15.

Comment

• pilot
          • Nov 2003
          • 267

Ik moet je op een paar punten gelijk geven mac.Maar jou reactie is ook een reactie van iemand die de poepluiers nog niet ontgroeid is.Erg kinderachtig zo gezegd.
          master-qsc en de rest

Comment

• Poelmans
            • Feb 2004
            • 806

Ik ga nog 1 ding zeggen: ik heb hier meermaals dingen gehoord als 'ik heb een halve ton euro aan die installatie betaald en dit en dat'...

Als ik zelf eens ga tellen denk ik dat mijn platen en CDs in hun totaal ook iets van een 20.000 euro gekost hebben (ja ik heb alles op enkele bootlegs na, die ik nochtans ook 10 euro betaal in de winkel, legaal). Dus wie staat er met het meeste geld op dat podium? Dan mag je zelfs een DJM800, 3 CDJ1000MKIII en 4 technics neerzetten, dat kan er nog niet aan tippen. EN begin nu niet over je hele line array. Als je die een beetje fatsoenlijk processet loopt die geen gevaar....
            Last edited by Poelmans; 06-07-06, 10:10.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Tjonge, eerst gaan we zelf iemand voor rotte vis uitmaken, vervolgens komt daar reactie op. En weer even later is het discriminatie en moet er wat aan worden gedaan.

1. Ervaring wijst uit dat dj's regelmatig bijsturing nodig hebben tijdens het draaien van hun set daar waar het gaat om misbruik van gains
              2. lezen van het onderwerp leert dat niet iedere babysit/set eigenaar hier de juiste toon aanslaat tegen dj's.

3. Geniet van het mooie weer en wees blij dat je met dj's samen werkt.
              Wie kan zich immers de muzikant niet herinneren die met 1 jackplug een complate Pa aan het brommen krijgt...

4. leuk gedaan van behringer, lijkt prima op de praktijk!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• 4uss
                • Aug 2005
                • 578

Het originele doel van het topic was dan ook ongeveer dat het de DJ's simpelweg verkeerd wordt aangeleerd, niet om weer een DJ vs. Geluidstechicus-oorlog te ontketenen, want die heb ik hier al zo vaak voorbij zien komen.

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Volgens mij dwalen we ook erg af! En eerlijk gezegd vind ik het erg jammer dat we hier een aantal mensen hebben die zich zo op hun pik getrapt voelen.

Wat dat betreft zat Poelmans nog op het beste spoor. En hij snapt het ook van beide kanten.

Ik snap Mac ook heel goed. Hij werkt hard voor z'n spullen, is erg zuinig op en wil er lang mee doen. En ik snap dan best dat hij een beetje meer z'n best doet om z'n spullen heel te houden! En zo te lezen valt er ook altijd met hem over te praten (qua uitvoering).

Snap eerlijk gezegd alleen niet waar de woede van Memphisto zo vandaan komt? Is het mogelijk dat je nog eens gewoon (op een rustige manier) uitlegt wat je precies dwars zit?

En kunnen we er dan op een normale manier een eind aan breien? Want eerlijk gezegd denk ik wel dat iedereen z'n standpunt duidelijk is!

Of zie ik dat verkeerd?
                  Last edited by Outline; 06-07-06, 20:27.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by Outline
                    Ik snap Mac ook heel goed. Hij werkt hard voor z'n spullen, is erg zuinig op en wil er lang mee doen. En ik snap dan best dat hij een beetje meer z'n best doet om z'n spullen heel te houden! En zo te lezen valt er ook altijd met hem over te praten (qua uitvoering).
                    vind he helemaal niet erg dat het hard gaat, en heb een blind vertrouwen in de processing. MAar als we de zaak bewust gaan afbreken, sja, dat kan ik zelf veeeeeeel beter.

Comment

Working...