Leuke art. in een veiling

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

    Leuke art. in een veiling

    ik kwam op internet een leuke veiling tegen die diverse geluid en licht apparatuur in de veiling gooit
    misschien is het wat voor de liefhebber
    kijk maar op bva-auctions.com
    en blader in de kavels
    p.j
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #2
    Faillissementsgoederen DISCOTHEEKINVENTARIS

    Ik weet niet zeker of ik dit mag posten, maar een niet zo heel bekende veiling site heeft volgende week een veiling waar misschien mensen nog een leuk voordeel uit kunnen halen !!!

    Het gaat om deze site : BVA Auctions , of klik op deze directe link : Gecombineerde veiling Zwolle daar komt dus een veiling van een groot aantal FAUTEUILS; LICHT & AUDIOAPPARATUUR !

    Ik zou zeggen, sla je slag

    Maar bedenk wel dat alles ex BTW is, dat je nog 16% veiling kosten moet betalen en daarover nog eens 19% BTW
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

      #3
      Toevallig van die discotheek waar Heineken de zaak ontruimd heeft?

      Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

      "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

      Comment

      • Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

        #4
        De veiling is inmiddels afgelopen (heb hem wel gevolgd). Heeft iemand hier nog interessante aankopen uit kunnen halen?
        First make it work, then make it look pretty!

        Comment

        • beyma
          • Oct 2002
          • 1614

          #5
          Hij is nog lang niet afgelopen !! (tot 12 dec)

          Maar volgens mij is het niet zo heel spannend spul wat er te koop is, behalve die 12 cirkel trussen voor zo'n 60..70 euro per stuk is het niet veel soeps....

          mocht de link niet meer werken, gewoon naar BVA gaan en dan op gecombineerde veiling "zwolle" drukken, onder aan de pagina staat licht /geluid....
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

          Comment

          • Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

            #6
            Originally posted by beyma
            Hij is nog lang niet afgelopen !! (tot 12 dec)

            Maar volgens mij is het niet zo heel spannend spul wat er te koop is, behalve die 12 cirkel trussen voor zo'n 60..70 euro per stuk is het niet veel soeps....

            mocht de link niet meer werken, gewoon naar BVA gaan en dan op gecombineerde veiling "zwolle" drukken, onder aan de pagina staat licht /geluid....
            Dit is een nieuwe veiling. Dat is het restant van de 'grote' veiling van een compleet A/V verhuurbedrijf waarvan ik de veiling aardig heb lopen volgen.
            First make it work, then make it look pretty!

            Comment

            • beyma
              • Oct 2002
              • 1614

              #7
              Oh je bedoeld Kalanos zeker ?! ja die heb ik ook gevolgt, zat zeker mooi spul tussen, ik heb op diverse dingen geboden maar helaas had iemand "autobod" aanstaan.... en dus kwam ik er maar niet overheen.... binnen mijn budget natuurlijk....
              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

              Comment

              • pmx
                • Jan 2005
                • 29

                #8
                heb er een manley voxbox en weiss mastering comp vandaan gehaald, plus wat k+h speakers zodat ik nu eindelijk surround kan met dezelfde type speakers. verder een sony reverb en een merging audio interface, en bss comps voor live gebruik. best een leuke veiling uiteindelijk

                Comment

                • hugovanmeijeren
                  • Oct 2004
                  • 1436

                  #9
                  Hoorde van iemand van een ander (video) forum dat 'ie mooie bureaustoelen had gekocht van Kalános...

                  Die hadden ze niet bij Kalános Groningen...

                  Groeten Hugo
                  Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

                  "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

                  Comment

                  Working...