Plasa 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Plasa 2006

Key Information

Dates:
    10-13 September 2006
    Venue:
    Earls Court Exhibition Centre
    London
    SW5 9TA
    UK
    www.eco.co.uk
    Opening Times:
    Sunday 10 September 10am - 6pm
    Monday 11 September 10am - 6pm
    Tuesday 12 September 10am - 6pm
    Wednesday 13 September 10am - 5pm
    Future Show Dates:
    2007: 9-12 September
    2008: 7-10 September
    Visitor Information

Cost of entry: £9 if you pre-register or £18 on the door. This includes a FREE show catalogue worth £8.
    Please note: Your badge is valid for all four days the show is open and will be sent out to you two weeks prior to the show.

de site: http://www.plasashow.com/welcome.asp?
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

ik zou zo graag eens gaan...
    spijtiggenoeg zou ik dan enkel zondag kunnen aangezien ik de andere dagen naar school moet

zijn er members die gaan dit jaar? ik veronderstel van wel...

greeetzzzzzz
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Lighting
      • Sep 2004
      • 209

zoals elk jaar ga ik dit jaar natuurlijk ook weer denk dat arvid dit jaar ook wel weer gaat we hebben nog niks deffinitiefs besproken maar dat zal zoals gewoonlijk wel weer op het laatste moment gebeuren
      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Ff kijken of ik het red, september is echt absurd druk... Maar anders gaan we zeker vliegguuuuh en zuippuuuhhh Of niet soms Nils ?
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• AH
          • Apr 2004
          • 248

Zit te denken om ook heen te gaan.
          Vraagje, wat is de slimste manier van reizen. Easyjet, Stansted, trein.
          Of heeft er iemand betere alternatieven.
          Anne Homan

Comment

• thyzerrr
            • Nov 2004
            • 92

Had deze week mn toegangskaartje bij de post zitten, dus ik ga lekker 4 dagen naar Londen.

Comment

• SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

zoo, Plasa 2006 is weer voorbij. Kon zelf helaas niet door drukte. Wie is er wel geweest, wat heb je gezien en wat vond je ervan ?
              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Halo
                • Nov 2005
                • 178

ik ben weg geweest, gisteravond terug gekomen nu wakker

ik vond het erg leuk, ben vorig jaar voor het eerst geweest dus toen was de verrassing natuurlijk groter, nu wist ik wat ik kon verwachten, maar ik vond het erg leuk om weer lekker rond te neuzen bij de verschillende merken.

ff op de avo pearl expert zitten drukken met visualizer eraan, het is zeker een hele vooruitgang ten opzichte van de 2004 maar de expert zoals ie nu gereleased is is nog lang niet wat ik ervan verwacht had, een hoop extra's van de d4 zijn nog niet beschikbaar met deze software versie, dus de expert wordt pas echt leuk tegen de zomer van 2007 aldus de man van avolites die ook bandit op zijn badge had staan (neem aan dat die wel wist waar hij t over had)
                wil niet zeggen dat de expert niet leuk is hoor, de dubbele rol is super en de extra pallets ook alleen dingen als de color picker van de d4 en groepen onder een pallet zetten zoals op de d4 is nog niet mogelijk, dit komt pas bij latere softwareversies.
                maar de kans dat we volgend jaar voor p3 zo'n ding aanschaffen is goed aanwezig

verder nog wa uitleg gehad over de avo d4, ik had er weleens achter gestaan maar nog nooit een show op geprogrammeerd ofzow, erg mooi wat zo'n ding allemaal kan, ook op het gebied van beeld aansturen zoals de producten van green hippo ik wist helemaal niet dat dat uberhaupt kon met een avo, dacht dat je dan een maxxis ofzow moest hebben met maxedia,
                moesten toch maareens meer podia komen met een d4

verder vond ik de jands vista een interessante tafel nadat ik de demo had gezien, ok op een demo lijkt alles natuurlijk makkelijk maar toch denk ik dat ik die maar eens nader ga bestuderen.

verder viel me op dat Robe dit jaar erg groots had uitgepakt (beetje erg flitsend en druk in de stand) maar erg leuk speelgoed (nu weer twijfel om veel 575at washes of iets minder 1200at washes aan te schaffen voor p3)
                kreeg echt weer de indruk dat Robe "rising" is, ook omdat het erg druk was op de stand vergeleken met vorig jaar (kan ook aan het moment gelegen hebben)
                ook de nieuwe moving projector head ding unit was erg stoer, ben benieuwd watvoor effect dat geeft op grotere afstand (stond op een muur 3 meter verder te schijnen op de beurs)
                Robe is among the world’s leading moving light manufacturers, recognised for its innovation, quality engineering and dedication to the very highest production values.

verder veel nieuwe handige en leuke dingen gezien, ik heb me prima vermaakt, gelijk nog 3 dagen londen eraanvast geplakt (achja we waren er toch) volgend jaar weer!!
                steel verstandig...........................jat een appel!
                fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• DJ_Compact
                  • Jan 2004
                  • 234

Originally posted by Halo
                  ff op de avo pearl expert zitten drukken met visualizer eraan, het is zeker een hele vooruitgang ten opzichte van de 2004 maar de expert zoals ie nu gereleased is is nog lang niet wat ik ervan verwacht had, een hoop extra's van de d4 zijn nog niet beschikbaar met deze software versie, dus de expert wordt pas echt leuk tegen de zomer van 2007 aldus de man van avolites die ook bandit op zijn badge had staan (neem aan dat die wel wist waar hij t over had)
                  wil niet zeggen dat de expert niet leuk is hoor, de dubbele rol is super en de extra pallets ook alleen dingen als de color picker van de d4 en groepen onder een pallet zetten zoals op de d4 is nog niet mogelijk, dit komt pas bij latere softwareversies.
                  maar de kans dat we volgend jaar voor p3 zo'n ding aanschaffen is goed aanwezig
                  Ik neem aan dat de nieuwe software dan wel van het net af te halen valt? Als we hem nu zouden nemen, is hij dan goed bruikbaar zoals de gewone pearl?
                  Mjaaaa....

Comment

• Orbis
                    • Feb 2004
                    • 217

ik heb op plasa even de power knop ingeduwd van de pearl expert en trug aangezet, met als gevolg dat het ding niet meer starte, er 4 avo mensen 20 minuten zijn bezig geweest om hem trug draaiende te krijgen en ik mijn vermoeden bevestigd kreeg dat de software nog helemaal niet stabiel is en eigenlijk nog doodgewoon de pearl visualiser software was (!!!!) en dus helemaal niks van nieuwe software of iets dergelijks!
                    erg jammer van avolites!

Verder teleurstelling bij flying pig, de reeds 2 jaar aangekondigde rock wing voor hog 3 en IPC stond er eindelijk, nog niet leverbaar (again and again and again), zou bijna evenveel gaan kosten als een IPC zelf(!!!) en zal niet draaien met hog 2 software, waar de IPC dus eigenlijk ook wel voor gemaakt is, ondanks dat dit bij de aanschaf van de IPC beloofd werd!

Dus: ook bij de andere tafelsproducent teleurstelling alom...

leukste nieuwtje vond ik: Eurostekkers (IEC) met lock ingewerkt, zodat we eindelijk van die stomme loskomende stekkers die eigenlijk alleen in huis tuin en keuken thuishoren vanaf geraken!

als ik nog ergens aan denk post ik hel wel nog...
                    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• DJ_Compact
                      • Jan 2004
                      • 234

Originally posted by Orbis

leukste nieuwtje vond ik: Eurostekkers (IEC) met lock ingewerkt, zodat we eindelijk van die stomme loskomende stekkers die eigenlijk alleen in huis tuin en keuken thuishoren vanaf geraken!
                      Geweldig!
                      Mjaaaa....

Comment

• Halo
                        • Nov 2005
                        • 178

Originally posted by DJ_Compact
                        Ik neem aan dat de nieuwe software dan wel van het net af te halen valt? Als we hem nu zouden nemen, is hij dan goed bruikbaar zoals de gewone pearl?
                        ja, je kunt m nu idd gebruiken als gewone pearl maar dan dus met dubbele rol en extra pallets maar je kunt er dus nog niet alle andere beloofde dingen mee,
                        en als ik zo al hoor dat de software die er nu opzit (naar mijn weten gewoon doorontwikkelde 2004 software) nog niet stabiel is zou ik nog ff een half jaartje wachten met kopen/huren
                        steel verstandig...........................jat een appel!
                        fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

erg jammer van avolites!
                          Verder teleurstelling bij flying pig,Dus: ook bij de andere tafelsproducent teleurstelling alom...
                          Hmmm niet bij MA geweest ? Dan had je vast positiever nieuws
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

Verder teleurstelling bij flying pig, de reeds 2 jaar aangekondigde rock wing voor hog 3 en IPC stond er eindelijk, nog niet leverbaar (again and again and again), zou bijna evenveel gaan kosten als een IPC zelf(!!!) en zal niet draaien met hog 2 software, waar de IPC dus eigenlijk ook wel voor gemaakt is, ondanks dat dit bij de aanschaf van de IPC beloofd werd!
                            Dat de expansionwing niet compatibel was met hog2mode was al een jaar geleden bekend... stond trouwens vorig jaar al een prototype op plasa!
                            De prijs verwondert mij ook absoluut niet, aangezien de rockwing voor een hog2 ook enorm hoog lag.
                            Helaas moeten we er nog steeds op wachten en dit kost FPS weer wat credits.

Vrees dat je je op voorhand ietsje beter had moeten laten informeren... deze info was bij velen al lange tijd bekend.
                            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• DJ_Compact
                              • Jan 2004
                              • 234

Originally posted by Halo
                              ja, je kunt m nu idd gebruiken als gewone pearl maar dan dus met dubbele rol en extra pallets maar je kunt er dus nog niet alle andere beloofde dingen mee,
                              en als ik zo al hoor dat de software die er nu opzit (naar mijn weten gewoon doorontwikkelde 2004 software) nog niet stabiel is zou ik nog ff een half jaartje wachten met kopen/huren
                              Bedankt voor de informatie. Ik neem aan dat stel dat je hem koopt, en er komt nieuwe software uit, dat je die daar dan wel op kunt zetten?
                              Mjaaaa....

Comment

Working...