Plasa 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

axs, als de verdeler dit zegt en beloofd...waar en hoe moet je je dan als klant nog beter laten informeren...? het prototype stond 2 jaar terug al op plasa maar met gewoon een geprint papiertje achter de displays om ze "echt" te doen lijken...kost FPS idd véél credits...

AJB: ik wist op voorhand dat jij iets dergelijks zou zeggen maar helaas, ik ken niets van MA en kom nergens in contact met MA tafels dus ben er ook niet langsgeweest.
    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Halo
      • Nov 2005
      • 178

Originally posted by DJ_Compact
      Bedankt voor de informatie. Ik neem aan dat stel dat je hem koopt, en er komt nieuwe software uit, dat je die daar dan wel op kunt zetten?
      ja natuurlijk, dat zal dan wel te downloaden zijn of gewoon verkrijgbaar bij avolites voor gratis
      steel verstandig...........................jat een appel!
      fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Originally posted by AJB
        Hmmm niet bij MA geweest ? Dan had je vast positiever nieuws
        Wat mogen we dan van MA in de toekomst verwachten?
        exit night into LIGHT

Comment

• test12
          • Jan 2003
          • 901

Originally posted by stekelvarke
          B.v. Dat ze de floppydrive vervangen hebben door een USB aansluiting die werkt?

gr. Herman

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Originally posted by stekelvarke
            Nog meer briljante producten natuurlijk Je had de nieuwe mogelijkheden van GrandMA Video kunnen zien (o.a. live soft-edge en pixelmapping).

Natuurlijk ook de opties op die pre-release 5.7 van de GrandMA software;
            - virtuele playback op het scherm van executor faders en buttons
            - Bitmap effects kunnen nu direct aan cues gelinked worden
            - DMX is in de commandline een functioneel woord geworden, waardoor je los van channels en fixtures kunt zeggen "dmx 100 @ 50 enter"
            - User Profiles die filteren op de interne WORLS. D.w.z.; als een dimmer tech al zijn worlds begint met DIMMER xxx, dan kan het profiel "dimmer" alleen nog bij de zinvolle worlds
            - Cuelists kunnen worden uitgebreid naar 3999 cues per lijst

Een nieuw DMX-netwerk-Protocol zal worden geintroduceerd, met implementatie van de MA 2Port Node. Hiermee wordt het live gebruik van de OnPC dichterbij gebracht.
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• thyzerrr
              • Nov 2004
              • 92

Leuke en praktische dingen gezien:
              -DMX tool XRC-150 van Swisson, waarmee je over een periode alle DMX output kunt opnemen en weer afspelen. Ergo: een complete shape of chase opnemen. En dat 32 keer.

-Zoals al eerder genoemd: Volex euroconnector met lockfunctie. Lijkt mij een uitkomst. Zelfde bedrijf had nog een paar leuke dingen, oa. netstekkers met ingebouwde ferrietkern om storing uit te filteren.

-Innovason SY48: Geen idee of deze nieuw was, maar het kwam op mij over als een zeer gebruiksvriendelijke en toegankelijke tafel. Er lijkt geen knop teveel op te zitten, en dat beviel me wel.

-De nieuwe silent-jackplug van Neutrik. Jackplug met ingebouwd Reed-contact waardoor je bij het insteken of uittrekken van de plug geen geknetter meer hoort.

-Niet helemaal nieuw, maar vorig jaar ook al gezien: Infinium contact-free digitale faders.Geschikt voor licht- en geluidstafels.

-Yamaha LS9. Low-cost variant van de M7. Zonder touchscreen, deed imho een beetje 'my first sony'-achtig aan, maar er is ongetwijfeld een markt voor.

Algemene indruk: fijne beurs, leuke dingen gezien, zeer divers aanbod van produkten. En 4 dagen Londen is tenslotte ook nooit weg!

Zo eerst maar ff, als me nog wat te binnen schiet dump ik het hier wel.

Comment

Working...