TM Audio / Lightco seminars

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TMaudio
    • Sep 2006
    • 6

TM Audio / Lightco seminars

(mocht dit volgens de moderator 'reclame' zijn, mijn excuses en verwijderen maar..)

Op 30 en 31 oktober a.s. organiseren TM Audio en Lightco seminars in de Amsterdam ArenA. 1 van de onderdelen is een rondleiding langs de nieuwe geluidsinstallatie. Daarnaast zullen o.a. zender / frequentieproblematiek en Decentrale dimming de revue passeren. Geinteresseerd ? kijk op Audio nieuws | TM Audio - professional sound equipment en schrijf je in !

Graag tot in de ArenA,

Rudolf Nagtzaam
    TM Audio
  • tididi
    • Aug 2001
    • 352

kan een hobbyist ook inschrijven?
    of is het alleen voor bedrijven en hun personeel.
    p.j

Comment

• Steve89
      • Dec 2005
      • 120

Dat zou ik ook graag willen weten.

Comment

• TMaudio
        • Sep 2006
        • 6

Iedereen kan zich inschrijven, maar professionele geluids/lichttechnici en medewerkers van bedrijven of instellingen werkzaam in de pro-audio en licht hebben onze voorkeur. Daarbij betwijfel ik of de aangeboden informatie geschikt is voor een ''hobbyist'', alhoewel die kwalificatie niks zegt over je kennis. Bedenk voor jezelf of je wat te zoeken hebt tussen professionele AV-installateurs, geluids/lichtontwerpers, verhuurbedrijven, theatertechnici etc. en bepaal vervolgens of je je wilt opgeven. Niet discriminerend, maar wel realistisch bedoeld.

Met groet

Rudolf Nagtzaam
        TM Audio
        Last edited by TMaudio; 28-09-06, 21:52.

Comment

• tididi
          • Aug 2001
          • 352

ik zou het best wel willen zien en horen ,ik weet niet of je ook iets gaat laten horen?
          maar inderdaad vaktechnisch ,en opdoen van kennis is maar een bijzaak voor mij dan!
          ik zou alleen maar mij ogen uitkijken en me verloren voelen tussen de mensen met kennis van zaken
          maar het lonkt wel om in te schrijven alleen maar om te kwijlen
          p.j

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Ik denk dat je het niet moet zien als een beurs, maar meer als een demonstratie van commercieel bedrijf apart. Zelf ben ik 2 maal te gast geweest, en heb een fantastisch georganiseerde dag gehad, boordevol interessante informatie, lezingen en gemotiveerde verkopers. Het is niet helemaal de bedoeling denk ik om te gaan lopen "kwijlen" bij apparatuur, dat kan op google ook wel. Deze mensen willen vakinhoudelijk kunnen discussieren, en natuurlijk potentiele klanten overtuigen van bepaalde producten. Want laten we eerlijk zijn; da's dan toch weer de achterliggende gedachte.

Voor de vakcollega's; een zeer grote aanrader, het zijn uitstekende gastheren/dames, en het niveau is zeker op peil.
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• LJ Gerrit
              • Apr 2002
              • 479

Ja Ja, ook dit jaar is weer een TM Audio / Lightco Seminar.
              17 en 18 november, ditmaal vanuit ons nieuwe bedrijfspand aan de Krommewetering 131 te Utrecht.

Sprekers uit binnen- en buitenland behandelen onderwerpen op het gebied van digitale mengtafels, toekomst van bewegend licht, wireless DMX en volgspots.
              Primeurs van diverse kanten zijn te verwachten, aangevuld met de spreekwoordelijke TM Audio/Lightco gastvrijheid.

Klik hier voor meer info.
              Without colour, there is no perception
              MvG

Gerrit Schottert
              Controllux

Comment

• Leks
                • Oct 2007
                • 330

ben ook weer erg benieuwd. TM audio/lightco seminars zijn idd altijd netjes verzorgd en gezellig. en vooral boordevol leuke nieuwtjes, demo's en primeurs.
                En natuurlijk de product ontwikkelaars die praatjes komen houden.

als de dag nog vrij is is mn agenda kom ik ook zeker weer. ( zal zo gelijk even kijken)

Groeten,
                Leks
                Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

Working...