Bizar...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

    Bizar...

    Onderstaand heeft misschien zijdelings te maken met ons vak, maar aangezien dit vak mij meer dan lief is, en ik het te bizar voor woorden vinden ...

    Kan ik het niet laten om het te plaatsen....

    Bron : website www.antipedo.com / Discozwemmen in De Molen Hey

    DJ valt door de mandThe Mods van Antipedo.com hebben zich weer eens uitgegeven op het internet als een meisje van onder de 16 jaar. Zoals trouwe bezoekers inmiddels weten, doen we dat met een vaste set regels.

    - wij gaan geen gesprekken aan met de aanwezige jongeren in de chatroom;
    - wij laten ons alleen aanspreken en vragen de persoon naar zijn leeftijd;
    - wanneer de persoon 18 jaar of ouder is, gaan we verder op msn;
    - op msn filmen wij de chatsessie;
    - wij laten de persoon in kwestie voorstellen doen en lokken geen gesprek in een bepaalde richting uit;
    - wij stellen de betrokkenen achteraf op de hoogte van onze acties.

    Onderstaand een videofragment van een recente ontmaskering. De chatlog kun je terugvinden op ons forum.


    Antipedo betrapt

    Noot van de redactie: Antipedo stelt zaken graag aan de kaak, maar speelt niet voor rechter. Wij maken de chatsessies met pedofielen dan ook zo dat de identiteit van de persoon gewaarborgd blijft. Daar waar slachtoffers de persoon aan de context kunnen herkennen en de beelden bruikbaar zouden kunnen zijn voor een lopende of in te zetten strafrechtzaak, zal de redactie van Antipedo.com alle medewerking verlenen aan de Officier van Justitie. </SPAN>

    krentebol op 13 oktober 2006 12:50:14
    hij heeft ook een website he ..
    op www.disco-zwemmen.nl staan allemaal foto's van kinderen en is dus een vergaarbak voor pedo's.
    en http://www.hyperbase.nl/ is zijn bedrijf!!
    cheers,

    DeeJ

    zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • Jurrie
    • Nov 2002
    • 402

    #2
    Kun je meteen stellen dat iemand pedofiel is?

    Je hebt totaal geen idee hoe deze gesprekken tot stand komen, vind het trouwens ook best bizar dat iemand zich met deze 'fake' gesprekjes bezig kan houden, dan heb je toch ook geen leven?

    "wij laten de persoon in kwestie voorstellen doen en lokken geen gesprek in een bepaalde richting uit''... ik heb dat gesprek gelezen en er wordt wel degelijk uitgelokt.

    Meisjes van 13 zullen heus nieuwsgierig zijn en zo'n gesprek is niet ondenkbaar. MAAR als volwassene moet je dan toch even achter je oor krabben en STOPPEN waar je mee bezig bent.

    Comment

    • Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

      #3
      tsja... mogen blij zijn dat we dat nu weten ...
      zielige menens :s
      Hold on a second, relax and listen...

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Gezien het erg grijze gebied, zowel qua forum spelregels als moralistich, een slotje door modje, onderwerp blijft wel leesbaar.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        Working...