Martijn Tacken overleden

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    Martijn Tacken overleden

    13-11-2006 - Maandagochtend 13 November bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onze collega Martijn Tacken door een noodlottig verkeersongeval om het leven is gekomen. Een collega met een grote betrokkenheid bij zijn werk.

    Martijn was, naast zijn vaste baan bij Philips, al jaren actief met licht en geluid.
    Samen met zijn broer Ralph had hij een eigen bedrijf, TLS in Tegelen.
    Daarnaast was hij al jaren actief bij AV Pro Rent, het bedrijf dat gefuseerd is met Purple Group. Ook in Schijndel zette hij zijn activiteiten voort.

    Voorts was hij bezig met een verregaande samenwerking tussen TLS en B-productions. Een samenwerking die resulteerde in de Bèta Groep, gevestigd in Swalmen.
    Verder liet hij met regelmaat in diverse forums en columns zijn kennis en ideeën gelden.

    Wij wensen zijn ouders en familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.


    --Bron : Purple Group--

    Martijn was ook aktief op dit forum. Ook vanuit onze kant uit veel sterkte gewenst met dit grote verlies. En zo blijkt wel weer, ook al denken we dat we in dit vak het eeuwig leven hebben, dat het toch niet altijd zo is. Let goed op je zelf!
    Last edited by Olaf Duffhuës; 19-11-06, 22:20.
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Namens het moderating team van het forum, directie en medewerkers van J&H wensen wij Martijns broer, ouders en zijn naasten veel sterkte toe met het verwerken van Martijns plotselinge overlijden.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • lightzone
      • Oct 2006
      • 261

      #3
      langs mijn kant wens ik de broer ,ouders en vrienden veel sterkte

      -rip-
      jumping is not a crime

      Comment

      • FiëstaLj
        • Oct 2000
        • 2068

        #4
        Ken Martijn van vroeger.. Vreselijk dat zoiets met hem moet gebeuren. Kan niet anders dan iedereen sterkte wensen met het verwerken van het verlies.
        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

        Comment

        • Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

          #5
          Hoewel ik hem niet ken was het wel een collega in het kleine wereldje van de licht en geluid-branche, en dus Part of the Fam,

          Mijn oprechte deelneming,
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

          Comment

          • Lighting
            • Sep 2004
            • 209

            #6
            Via purple martijn een aantal keren tegen het "lijf" gelopen .Veel sterkte voor familie en nabestaande

            Sterkte

            Nils
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

            Comment

            • Gerrit Hurkens
              • Dec 2000
              • 252

              #7
              Veel sterkte voor familie en vrienden van Martijn toegewenst. Een tragisch ongeval dat maar eens laat zien hoe fragiel we eigenlijk zijn.
              \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

              Comment

              • relax
                • Aug 2007
                • 106

                #8
                Via AV-Pro Rent en later Purple heb ik een aantal keer met Martijn (icm Robert D.L.) samengewerkt. Toevallig lees ik dit bericht nu zo een jaar later. Ik was nog niet op de hoogte en schrik dus alsnog om dit te lezen.

                Jammer om een zeer enthousiaste kracht te moeten missen, ik denk dat dit een waardige 'tribute' is geweest.

                Comment

                Working...