Werkstuk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thats_me_16
    • Nov 2006
    • 1

Werkstuk

Beste Lezer,

ik ben voor school een werkstuk aan het maken. Het gaat erover wat er allemaal komt kijken bij een grote live show. Ik heb al heel wat informatie bij elkaar alleen blijf ik bij een onderdeel steken. Het gaat om het boeken van artiesten. Over dat gedeelte met nederlande artiesten heb ik voldoende informatie maar over het boeken van internationale artiesten weet ik nog bijna niets. Wie kan mij helpen aan meer informatie daarover??
    De werkstukken sluiten allemaal op elkaar aan dus met de informatie over het boeken van internatonale artiesten zal je als het waren justin timberlake en lucie silvas moeten kunnen boeken(het volgende werkstuk moet in het teken staan van 2 artiesten, lucie en justin zijn mijn keuze daarvoor).

Alvast bedankt en hoor graag van jullie!

groetjes....
  • stakke
    • Jan 2005
    • 66

Wat ik weet is dat bij een tour van int. artiesten een land wordt aangedaan (bv. Nederland) en vervolgens kunnen promotoren een bod uitbrengen. Indien de artiest dan niet werkt (of speelt) voor een vaste promotor. Natuurlijk kan je ze zelf laten overkomen en zo een optreden of meerdere optreden in europa al dan niet met samenwerken met andere promotoren. 't Is een beetje vraag en aanbod en zo kan je kosten beperken.
    Hopelijk heb je hier een beetje aan.

Comment

• Radar
      Moderator
      • Jul 2002
      • 890

Beste topic plaatsers en lezers.
      Wij doen hier niet aan het maken van huiswerk en werkstukken.
      Deze opdrachten worden juist gegeven om te kunnen zien hoe creatief
      er wordt omgegaan met deze opdrachten.
      Zelf uitzoeken dus of een ander platform zoeken!
      Ik doe niet aan bijgeloof.
      Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...