Even wat anders

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #16
    Originally posted by Sjörske
    3
    Onzin. In elke willekeurige knaller zul je maar 1 kruitsoort ontdekken. In nederland is dit altijd buskruit. In belgie flashpowder. In siervuurwerk worden daarintegen meerdere kruitsoorten gebruikt (stijglading, burst charge en effectlading). Dit laatste is een combinatie van kruit en chemicalien voor de kleur.
    Onzin? In het verleden heb ik ook wel wat geexperimenteerd met de zg. "astronauten", zat altijd 2 soorten kruid in, duidelijk zichtbaar. Een donkergrijze en een beetje roestkleurige. Ik weet niet meer precies welke, maar slechts 1 ervan was bruikbaar om de 'stadions' mee te maken.

    Comment

    • Freek Fokker
      • Aug 2003
      • 495

      #17
      Die laatste is gewoon klei, dat is vulling.
      SR20DET

      Comment

      • Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

        #18
        Originally posted by jurjen_barel
        Onzin? In het verleden heb ik ook wel wat geexperimenteerd met de zg. "astronauten", zat altijd 2 soorten kruid in, duidelijk zichtbaar. Een donkergrijze en een beetje roestkleurige. Ik weet niet meer precies welke, maar slechts 1 ervan was bruikbaar om de 'stadions' mee te maken.
        Die oranje/roestkleurige zit rondom het kruit. Is niet brandbaar of wat dan ook.
        Net als freek zei: dat is klei.

        Nog ff wat anders:
        Wat zijn jullie van plan uit te geven aan vuurwerk?
        En als je geld uitgeeft, wat ga je kopen?
        Als je niks uitgeeft hoef je eigenlijk niet te reageren.
        Vette boksuh meneer

        [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

        Comment

        Working...