Promoting Site

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-Sjors

Promoting Site

Ik had een vraagje. Hoe kun je er voor zorgen dat je eigen site bij google bovenaankomt te staan. Of tenminste op de eerste pagina.

Bijvoorbeeld bij mijn site. Dat als ik Svg Sound And Light of Svg Light and Sound - Voor al uw feesten en partijen! in typ dat er dan een link naar mijn site komt.

Weet iemand hoe je dit voor elkaar kan krijgen!
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

ja, sjors,

dat is hetgeen ieder bedrijf wil.
    google selecteert de links die veel voorkomen op internet, tevens moet je goede zoekwoorden hebben.

google heeft zelf een link geplaatst waar dit soort zaken terug te vinden zijn.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Rookie
      • Nov 2004
      • 104

Er bestaan trukjes voor om meer geluk te hebben. "google" maar eens op het woord meta. De zoekrobot google maakt hier gebruik van bij het doorzoeken van de website op ingegeven zoekwoorden.
      Last edited by Rookie; 28-01-07, 17:34.
      Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• w00Dy
        • May 2006
        • 257

Simpel, je betaald ervoor. Stel dat het keyword "Sound" 1,50 Euro kost. En je budget is 60 Euro per maand (Dat kan je instellen). Dan komt bij het opzoeken van een gebruiker naar "Sound" jouw site 40 keer bovenaan te staan.

Deze bedragen zijn fictief, voor een woord als "Sound" zul je al makkelijk 6 tot 8 euro betalen per hit. Reken daarbij dat miljoenen mensen Google gebruiken, dat weet je dat het woord "Sound" wss al binnen de minuut opgebruikt hebt.

De andere manier is het linken op bekende sites. Google bots kan grote sites heel regelmatig af, staat jouw link ergens op zo'n site dat kom je dus hoger op de Google lijst te staan. Bekenste voorbeeld is een link leggen vanaf Marktplaats/Ebay naar jouw site als je bijvoorbeeld iets te koopt stelt.

Je hebt een "leuke" site, die zou nog leuker zijn als je "Professioneel" op de juiste manier schrijft. Ezelsbruggetje: De professor draagt 1 frak (jas op zijn Vlaams) en 2 schoenen.

BTW 1024x... is een resolutie uit de oude doos, tegenwoordig zit iedereen een stukje hoger. Pas het ff aan dat het overal op past. Frames zijn eveneens not-done, CSS heb je door binnen een dag. Ik zeg dat niet om het boeltje af te breken, gewoon als opbouwende kritiek.
        Last edited by w00Dy; 28-01-07, 18:02.
        Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• Dj-Sjors

Oke bedankt Woody,

Maar deze site heeft mijn neef gemaakt. Ik kan het wel een beetje maar niet zo super mooi. Zal het tegen hem zeggen!

Edit: En wat jij zij met die bekende dingen. Google scant zo te zien ook J & H Light en Geluid forum af bij de profielen. Want als ik mijn site in type komt mijn profiel er voor

Edit: Of gewoon in je titelbalk zetten, zie link!

svg sound and light voor al uw feesten en partijen - Google zoeken=
          Last edited by Guest; 28-01-07, 18:19.

Comment

• lightzone
            • Oct 2006
            • 261

als je discolampenverhuur intypt krijg je mn oude site die als banner had "discolampenverhuur"

discolampenverhuur - Google zoeken=

(de laatste dus)
            jumping is not a crime

Comment

• JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

Tja, zo kan ik het ook. Exact op m'n adresgegevens of bedrijfsnaam + activiteiten zoeken, grote kans dat m'n site bovenaan staat. Pff!

Mooie oplossing is de goede domeinen registreren

lightoperating - Google zoeken=
              Creating shows beyond Imagination

Comment

• Dj-Sjors

I know

Maar ik wil er maar even mee zeggen dat google toch je site wel vind. Ook zonder Marktplaats etc.

Comment

• 4uss
                  • Aug 2005
                  • 578

Originally posted by JeroenVDV
                  Mooie oplossing is de goede domeinen registreren

lightoperating - Google zoeken=
                  Ja... dat is wel zo handig...
                  Als je een beetje op een aantal andere websites een link of banner weet te plaatsen naar je eigen site krijg je al snel een hogere waardering bij Google.

4uss - Google zoeken

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Vriendelijke vriend JeroenVDV !!!

Ik vind het geweldig dat je zo'n mooie site hebt, maar waarom staat 1 van mijn 3D ontwerpen in jouw home-page ?? Kom er bij toeval achter, maar het vriendelijke verzoek om deze te vervangen...

Dit bericht tevens als personal mail in je inbox...

grtz Arvid Buit
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• JeroenVDV
                      • Mar 2004
                      • 963

Arvid, ik heb je even terugbericht. Zoals ook in mijn PB te lezen is, is dit niet bewust gebeurd en komt deze render uit een archief met eigen materiaal, waar deze vandaan is gekomen. Snap niet hoe deze daarin terecht is gekomen. Nogmaals excuses, vanavond pas ik het aan!

[EDIT: Aanpassing gelijk even gedaan vanaf locatie. Zoals ook in andere topics wel eens te lezen is geweest ben ik zelf ook absoluut niet gediend van onrechtmatig gebruik van (foto)materiaal van anderen, hoop dan ook dat duidelijk is dat dit een onbewuste fout is geweest.]
                      Last edited by JeroenVDV; 30-01-07, 15:04.

Comment

• Dr. Edie
                        • May 2003
                        • 671

Mijn site staat op de derde plek zónder dure hosting of vele trucjes. Gewoon voldoende keywords invullen, je site op Google aanmelden en na een korte tijd komt 'ie er wel.
                        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• JeroenVDV
                          • Mar 2004
                          • 963

Originally posted by Dr. Edie
                          Mijn site staat op de derde plek zónder dure hosting of vele trucjes. Gewoon voldoende keywords invullen, je site op Google aanmelden en na een korte tijd komt 'ie er wel.
                          Tja, zodra je geluidverhuur (zonder S) intypt sta je niet in de bovenste paar resultaten.

En zodra je geluids verhuur met spatie intypt sta je er ook niet.

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Originally posted by Dr. Edie
                            Wat leuk. Als ik de juiste zoekterm intoets sta ik ook op nummer 2 bij Google en is jou site in geen velden of wegen meer te bekennen. Mensen zoeken vaak op diverse manieren waardoor elk site bij elke andere manier nergens meer te bekennen kan zijn bij Google terwijl jou concurrent ineens op plek 3 staat.

Google is handig maar goede promotie begint vooral bij goed werk afleveren, niets meer en niets minder. Een hoge ranking is best leuk maar niet zalig makend.

Comment

• ocramarco
                              • Dec 2006
                              • 15

De meeste regels zijn gewoon bekend op de support pagina van google zelf.

Comment

Working...