Wereldrecord poging DJ

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

    Wereldrecord poging DJ

    Kameraad van me is vanmorgen gestart met een aanval op het wereldrecord 'Langste DJ set'
    Dit ten voordelen van het onderzoek naar ******behandeling.


    Voor degenen die hem willen steunen en aan het werk zien, Café Rector in Diepenbeek is the place to be!!!!


    Alle info op :

    Finding Chemo // DJ Paskes WereldRecord - Home




    Succes Pascal
    Last edited by axs; 14-02-07, 16:06.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!
  • StijnS
    • Sep 2006
    • 173

    #2
    Ow, dat Finding Chemo ding

    Leuke actie van hem. Hoop dat ie 't volhoud!

    Comment

    • Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

      #3
      heb ik ook al van gehoord wat wil je als je hier student bent
      mss dat ik wel eens ga kijken kost dat inkom ofzo?
      Hold on a second, relax and listen...

      Comment

      • kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

        #4
        Originally posted by axs
        Succes Pascal
        Bedankt Tom!

        ik wist niet dat plaatjesdraaiers ook vrienden hadden
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          Pascal Lavigne alias dj Paske probeerde de afgelopen dagen om het wereldrecord dj’en van 88 uren te verbreken, maar dat is hem niet gelukt.

          De rug van de dj blokkeerde na 78 uren, 20 minuten en 28 seconden toen hij een cd wou oprapen. Hij viel in slaap en werd naar het Virga Jesse ziekenhuis van Hasselt afgevoerd. Ondertussen is de dj weer thuis en haalt hij heel wat uren slaap in.

          “Natuurlijk ben ik teleurgesteld” zegt de uitgeputte dj. “Maar mijn lichaam heeft zich verweerd. Ik vind het héél erg jammer, want ik had nog maar tien uurtjes voor de boeg.” Toch heeft Lavigne positieve gevoelens over zijn recordpoging. “We hebben héél veel kijklustigen over de vloer gehad en vrijdagavond hadden we al meer dan 3.000 euro bijeen gesprokkeld. ” Wanneer we de dj vragen of hij binnenkort een nieuwe poging zal ondernemen, schudt hij zijn hoofd. “Ik heb nu geleerd hoe een menselijk lichaam kan afzien en ik wil dit nooit meer meemaken. Alles tussen mijn hoofd en tenen deed pijn. Misschien probeer ik wel eens een ander wereldrecord te verbreken, maar ik blijf nooit meer 78 uren wakker.”


          bron: hBvL
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • sss
            • Dec 2004
            • 27

            #6
            best wel jammer dat Pascal 't nie gehaald heeft, nu zitten we hier met ene frigo vol champagne

            Comment

            • rolanddeg
              • Nov 2004
              • 337

              #7
              Die frigo komt wel op joh...

              Jammer dat hij het niet gehaald heeft, wel een érg dappere poging! Ik heb respect voor hem in ieder geval!!

              Comment

              • axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

                #8
                Maar Raf... nog zoveel laten staan voor mij na jouw verjaardagsfeestje?
                Merciekes
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                Comment

                Working...