PA markt 2007

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nielsb
    • Jun 2006
    • 98

    #46
    Ben gister ook voor het eerst geweest maar is zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben thuisgekomen met 3 keer 2 meter prolyte x30v, bijna nieuwe showmaster 24 incl. case, een 2 keer 31 bands equalizer en nog wat xlr kabeltjes...

    Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en dan neem ik ook de aanhanger mee want de auto zat toch wel erg vol...

    Comment

    • Companion
      • Dec 2005
      • 86

      #47
      Iemand was mij al voor met het melden van de foto's, maar ze staan er op.

      Het was een drukke dag en ik heb gezien dat er heel veel mensen met tweedehandse en/of bijna nieuwe demo spullen de beurshal verlieten. Sterker nog, ik denk dat menige bezoeker met een vollere auto terug ging dat enkele standhouders.

      Voor mij als organisator is wel gebleken dat de bezoekers gemiddeld genomen, veel langer bleven hangen op de beurs. Van de standhouders heb ik geen klachten vernomen. Een aantal heeft al aangegeven volgend jaar een grotere stand te willen gaan gebruiken om nog meer materiaal mee te nemen. Het is jammer dat het merendeel van de standhouders een tweede dag (zondag) niet zien zitten, anders deden we dat zeker.

      Omdat ik zelf toch ook nog wel wat nodig had, maar weet dat ik er echt geen ruimte meer voor heb, heb ik allen een paar FC's voor amp-racks en een kabelcase gekocht en wat truss X30D om de collectie aan te vullen. Vooral de 29 en 50 cm stukjes waren welkom.

      's Avonds om 19.30 uur was de hele hal weer leeg en schoon.

      Een ieder bedankt voor zijn/haar bezoek en tot volgend jaar.
      Op naar de volgende beurs....

      Comment

      • lightzone
        • Oct 2006
        • 261

        #48
        al die foto's hebben voor mij een groot kwijl-gehalte

        volgend jaar ben ik er zeker bij!
        jumping is not a crime

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #49
          Was er aan de late kant, rond 13:00 uur meen ik. Voor mijn idee een iets hoger schroothoop-gehalte dan voorheen, maar ook wel weer geinige dingen tussen gezien. Werd behoorlijk wat afgekeurde (lees: flink beschadigde) truss verkocht, hoop niet dat we daarvan binnenkort nog teleurstellende nieuwsberichten mogen horen over ingestorte feestlocaties. Op sommige stands lagen de prijzen ook nog best hoog, blijft dan ook grappig om te zien hoe erg sommige mensen worden afgezet.

          Zelf niets gekocht. Ben op randje blut, dus voor mijn eigen veiligheid geen geld gepind van te voren. J.P. nog even handje geschut, met Mark en Daniel rondgelopen, verder helaas geen bekenden tegen het lijf gelopen. Blijft verder wel geinig zo'n beurs. Nu op naar de Discobeurs!

          Comment

          • MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

            #50
            Ben zaterdag toch nog thuis gekomen met (iets te veel) stuf, 4 ypoc headjes voor 350 eur de stuk, 2 IEC dimmers (analoog) ong. 200 meter flashlight harting (kreeg de helft gratis ). Heb nog vol intresse staan luisteren naar iemand die zijn Avolites Diamont III kwijt wou
            Dit was voor mij de eerste keer op de PA-Markt, volgend jaar gaan we niet met de Espace, maar een busje

            Overigens wel: er zijn spullen waar je met een boog van 10 meter omheen moet lopen, maar ook spullen die zeker de moeite waard zijn!
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

            Comment

            • FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

              #51
              Originally posted by MEEO Licht en Geluid
              Heb nog vol intresse staan luisteren naar iemand die zijn Avolites Diamont III kwijt wou
              Die diamond III stond ook op de pa markt ? Dat lijkt mij namelijk weer een ERRUG leuk koopje.
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

              Comment

              • sompi
                • Mar 2003
                • 200

                #52
                Originally posted by jurjen_barel
                Zelf niets gekocht. Ben op randje blut, dus voor mijn eigen veiligheid geen geld gepind van te voren. J.P. nog even handje geschut, met Mark en Daniel rondgelopen, verder helaas geen bekenden tegen het lijf gelopen. Blijft verder wel geinig zo'n beurs. Nu op naar de Discobeurs!


                is deze DISCOBEURS vergelijkbaar of is dit een totaal ander opzet ?

                Comment

                • jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

                  #53
                  Originally posted by sompi
                  is deze DISCOBEURS vergelijkbaar of is dit een totaal ander opzet ?
                  Ik denk dat de website van die beurs het beste antwoord zal verschaffen:
                  informatie

                  Er wordt wel wat aan tweedehandsverkoop gedaan en ook wat aan nieuwe verkoop, maar het is vooral bedoeld voor bedrijven (met name drive-in shows en shops) om zich te presenteren aan de rest van de branche. Er staan ook importeurs en fabrikanten om met hun nieuwste apparatuur te showen.
                  Last edited by jurjen_barel; 19-03-07, 09:32.

                  Comment

                  • hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

                    #54
                    Jaja, ook weer geweest. Met een aantal (lees: Mercedes Vito tot de nok toe volgestouwd...) leuke dingen mee terug gekomen.

                    Als eerste naar de stent van Purple gegaan, had vorig jaar namelijk vernomen dat die graag van hun zooi afwillen. En het heeft geloond, erg mooie DMX rookmachine gekocht voor zo goed als geen geld.

                    Verder nog een 32 kanaals dimmerrack aangeschaft, en meteen het 'hotpatch bouwpakket' van Soundfield meegenomen, kan ik nog een weekje mee prutsen.

                    Tenslotte, toen we toch genoeg dimmers hadden, ook maar even het hele rek (9 stuks) 1KW Selecon Fresnels van Purple Group meegenomen.

                    Nog een aantal Flightcases erbij, en toen was het niet meer mogelijk door de achteruit van de bus te kijken, en kon er nog maar 1 persoon op de achterbank zitten...


                    Volgend jaar weer,

                    Groeten Hugo
                    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

                    "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

                    Comment

                    • Max
                      • Feb 2003
                      • 680

                      #55
                      Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                      Ben zaterdag toch nog thuis gekomen met (iets te veel) stuf, 4 ypoc headjes voor 350 eur de stuk
                      Bij Xtreme sound meegenomen? Heb daar alleen 5-star systems/movitec's en robe's gezien. Gaat het om de Basic versie of de gewone? Is nl. wel erug goedkoop

                      Comment

                      • MEEO Licht en Geluid
                        • Nov 2005
                        • 950

                        #56
                        Originally posted by Max
                        Bij Xtreme sound meegenomen? Heb daar alleen 5-star systems/movitec's en robe's gezien. Gaat het om de Basic versie of de gewone? Is nl. wel erug goedkoop
                        basic serie, wash. Vond het ook wel erg goedkoop. vandaar dat ik ze heb meegenomen
                        MEEO Audio Licht Rigging,
                        Mark van der Werff
                        Groningen

                        Comment

                        • sompi
                          • Mar 2003
                          • 200

                          #57
                          om nog even terug te komen op die discobeurs .

                          word er eigenlijk veel tweedehands verkocht?
                          zijn er ook zoveel geintresseerden in tweedehands materiaal ?

                          Comment

                          • jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3150

                            #58
                            Originally posted by sompi
                            om nog even terug te komen op die discobeurs .

                            word er eigenlijk veel tweedehands verkocht?
                            zijn er ook zoveel geintresseerden in tweedehands materiaal ?
                            Afgaande op eigen ervaringen is de hoeveelheid 2de hands materiaal beperkt, maar het is wel aanwezig. Verwacht echter geen 2de PA-markt.

                            Comment

                            • sjoerd
                              • Apr 2004
                              • 341

                              #59
                              ben ook vorig jaar bij de discobeurs geweest maar viel mij erg tegen. helaas weinig te beleven, en zeker NIET met de pa markt te vergelijken qua aanbod en stands.
                              Last edited by sjoerd; 22-03-07, 15:14.

                              Comment

                              • vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

                                #60
                                Originally posted by sjoerd
                                ...en zeker met de pa markt te vergelijken qua aanbod en stands.
                                Neem aan dat je bedoelt "NIET te vergelijken"?

                                Comment

                                Working...