ik moest even door zoeken maar ik heb ze toch gevonde
Paasactie 2007
Collapse
X
-
-
Originally posted by adminAls je Jeffrey bent, dan heb ik je eerdere zending eruit gehaald. Je zou nu een nieuwe kunnen insturen. Voor de duidelijkheid: de
2 identieke haasjes zijn redelijk goed verstopt. Je moet dus echt even zoeken.
Gebruik verder het inzendformulier om mededelingen te doen. Dit wordt door de software gezien als een inzending.Comment
-
Originally posted by 4ussIk denk dat dit komt omdat alle Solcon-klanten met contentfilter hetzelfde proxy-ip hebben...
Vergeet niet de links, je naam, je e-mail adres en wat de voorkeur van je prijs is (versterker of lichtsturing) te vermelden.Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.Comment
-
Hehe, heb der eindelijk 2 gevonden. De eerste had ik heel snel, maar de 2de duurde ff wat langer (zo'n 1200 artikelen en 70 minuten verder). Maar goed. Gratis is altijd mooi mee meegenomen. Kan een versterker wel goed gebruiken voor een kleine subje voor op mijn slaapkamer (+/- 600 watt).
In ieder geval veel succes en plezier met zoeken naar de hazen. Ze zijn erg goed verstopt!
GreetzzLast edited by Baszza91; 31-03-07, 11:48.I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drugComment
-
De eerste snel gevonden, de andere ongeveer uurtje aan het zoeken geweest Leuke actie J&H!!Hier staat nog niks nee....Comment
-
Ik ga niet zoeken deze keer
Voorgaande keren iedere keer weer iets leuks (kleins) gevonden, en de verleiding was tegroot om het niet te bestellen...Comment
-
hoi
ik he ook een foutje gemaakt ik ben metde rechtermuisknop op het haasje gaan staan en toen op snelkoppeling kopiaheeren gedrukt...
en ze in het vakje geplakt...
ik kwam er net achter dat de link van het haasje naar het invul vormulier lijd...
dus dat is fout...
gr.kevinComment
-
Wie heeft er gewonnen?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
Comment