naam / profiel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter Vanhove
    • Jun 2002
    • 347

Waarom niet de verplichting invoeren om met je echte naam in te loggen zoals op het Prosoundweb? Ik doe dit al altijd, geen geheim over wie ik ben.

Peter
    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

De moderator account is een functie inderdaad, vandaar dat daar geen naam en personalia aanhangt.
      Als dat als tegenstrijdig wordt ervaren, mij best maar neem het maar ter kennisgeving aan, zelfde is voor de admin.
      Lijkt mij voldoende duidelijk dat deze mensen direct gelieerd zijn aan de forum host!

Waarom wel een naamsverplichting invoeren?
      Voordelen zijn evident, je weet met wie je praat...

Althans: Recente onderzoeken wijzen uit (Diekstra cs.) dat 80% van de internetgebruikers zih wel eens uitgeeft voor iemand anders.
      Heb ik het nog niet over de geslachtsverandering die sommigen hierbij menen te moeten ondergaan!

Wie controleert personalia?
      Hoe relevant is het nu werkelijk om een naam te weten....

Kortom: Is het niet alleen gezonde(!) nieuwsgierigheid maar heeft het ook een functie?

Deelnemers hebben een aversie van verplichtingen, vandaar dat wij verlangen dat ze een werkendmailadres gebruiken ( daarmee aanspreekbaar zijn op hun uitlatingen op het forum) en de spelregels respecteren.

Meer verplichtingen opleggen schept niet altijd meer helderheid.

De wens is echter kristalhelder: wil je op een bepaald niveau deelnemen aan een discussie dan vul je je profiel in en maak je geen geheim over wie je bent en ( eventueel) voor wie je werkt.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

ook maar effe aangevuld, al is het niet helemaal volledig

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Moderator en admin(istrator) zijn standaard manager accounts op fora. Lijkt mij dat iemand ook een eigen profiel heeft om te kunnen reageren en dit niet standaard doet met deze manager accounts. Manager accounts worden ook vaak door meer dan één persoon gebruikt voor het onderhoud etc.

Comment

• lightzone
            • Oct 2006
            • 261

ik heb mijn profiel ook maar verder aangevuld
            jumping is not a crime

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Denk dat de discussie niet gebaat is bij een berg meldingen dat een profiel is ingevuld. Aan een ieder om dat zelf te bepalen en al dan niet te doen. De melding hiervan is beslist niet noodzakelijk
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

Originally posted by berolios
                Afijn, de meeste serieuze gasten hier kennen elkaar wel min of meer... als je vragen hebt hoor ik het wel.
                ahzoo, dus gij kent mij
                Maar ik weet wat je bedoeld...

Comment

Working...