Originally posted by peterkuli
Er waren is drie mooie meisjes...
Collapse
X
-
Originally posted by MacGyverSoundsmoet ik het nog s hier neerzetten??
Plaatst u maar raak!
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Originally posted by lightzoneik vind playbacken maar gewoon zielig, mensen die dat doen gaan zich met de stem en songtekst van de originele zanger(es) uitsloven.
Gr @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Originally posted by luc2366een deur kan perfect los zijn terwijl ze niet open isComment
-
Originally posted by LennartsoundHij kan echter nooit op slot zijn en tegelijkertijd losComment
-
Originally posted by peterkuliWaarom niet? Kan volgens mij heel goed hoor. Wat niet kan, dat de deur op slot is en tegelijkertijd open. En het is ook heel goed mogelijk dat de deur los is, terwijl ze ook open is!
maar back on topic aub!If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Ach, playbackers zul je altijd hebben. En zie het vanuit ons perspectief als iets positiefs. Juist hierdoor zijn wij zo vaak op pad. Juist hierdoor vallen echte bands in positieve zin op. Ik hoor liever een playback dan een stem door een autotune module.
De laatste tijd valt mij op dat playbackers steeds meer een soort van live stem opnemen dan een studio stem voor de tape acts. Hierdoor is het verschil tussen de zangstem en de stem vanaf het podium tijdens interacties meer gelijk.
Over deuren gesproken: als je maar hard genoeg trapt, komt ie vanzelf wel los (sorry mod!)\"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"Comment
Comment