tiesto in hasselt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Originally posted by StijnS
    Mensen moeten niet klagen, ze kunnen gratis meegenieten van een Tiësto-concert!:P
    Als ik daar woonde zou je mij ook zeker niet hebben horen klagen erover

@RWE, je schijnt er meer over te weten.
    Even een vraagje: Hoe wordt alle verlichting verdeelt over de 3 lichttafels?

De één podium, de andere zaal etc?
    Conventioneel/intelligent?
    Lampen in catagoriën en soorten (mh's apart, strobe's apart etc)

Alvast bedankt!

Comment

• Kilian
      • Dec 2005
      • 179

Originally posted by StijnS
      Mensen moeten niet klagen, ze kunnen gratis meegenieten van een Tiësto-concert!:P
      100 klachten tegenover 18 000 mensen die het naar de zin hebben gehad. Poe hey, wat een probleem.

Hier op de binnenmaas was laatst ook een 'house' festival. Een week later stonden de locale kranten er vol van over hoeveel klachten er wel niet waren... 30... Er komt nu geen vergunning meer. Dank u wel gemeente binnenmaas.

Comment

• BennyBoy
        • Jan 2004
        • 13

Wie deed de Pyro, en iemand nadere gegevens of pics van de pyro opstelling?

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

Originally posted by BennyBoy
          Wie deed de Pyro, en iemand nadere gegevens of pics van de pyro opstelling?
          een nederlandse firma. rode letters op zwarte t-shirts.

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Originally posted by luc2366
            een nederlandse firma. rode letters op zwarte t-shirts.
            De Brandweer?
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• BennyBoy
              • Jan 2004
              • 13

Pyro4?

Anders zou ik het niet weten... Iemand meer info hierover?//

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Blijft het wereldnieuws in zijn greep houden, dit keer wegens een iets serieuzere zaak dan geluidsoverlast:

Terrorists Threaten Tiësto
                Shakira had a Beirut date planned for her Oral Fixation tour this summer, but Lebanon appears to have dropped off her calendar.
                Rumors have emerged that Fatah al-Islam has directly threatened to kill DJ Tiesto if dares to show up for his planned July 2 concert in Beirut. The Dutch DJ has been voted as the world's best for the past several years. On October 1, 2005, Tiesto broke records when he made his long awaited debut in Beirut. Over 16,000 showed up to party with their beloved Tiësto at Forum de Beirut, in what was been coined the largest event ever in the Middle East.
                With all the problems Lebanon was facing in October 2005 - in contrast with last summer's war and today's terrorism plague - the abundant political assassinations were sadly a more stable time for the cursed Lebanese.
                The fun-loving spirit of the Lebanese will never be crushed, not by war, not by occupation, and certainly not by a band of sick, cowardly terrorists.
                Bron: Ya Libnan
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Robin.vd.Have
                  • Nov 2005
                  • 165

Ja Pyrofoor doet de pyro op de Tiesto tour.

Comment

• RWE
                    • Jul 2006
                    • 26

Originally posted by Ahmed Al Dayri

@RWE, je schijnt er meer over te weten.
                    Even een vraagje: Hoe wordt alle verlichting verdeelt over de 3 lichttafels?

De één podium, de andere zaal etc?
                    Conventioneel/intelligent?
                    Lampen in catagoriën en soorten (mh's apart, strobe's apart etc)

Alvast bedankt!
                    Een hogje voor het water met onderwaterlampen
                    Een hogje met drie overdrives voor alle vl 2500's
                    Een hogje voor vl3k's strobes en dimmers en mediaservers

zo was het in hasselt verdeeld duidelijk?

Vr Gr RWE

Comment

• lj_lchtrichter
                      • Jan 2007
                      • 3

tiesto hasselt

hog voor water, vuur en co2
                      hog + wing voor alle licht vl's ( 179 om precies te zijn) en atomic's ( 90 ) en alle blinders
                      hog voor led's.

pyro4 deed het vuurwerk, maar het vuur werd door de hog van het water bediend.

Water was van JMR waterworld.

set in gelredome is hetzelfde als in hasselt met wat kleine aanpassingen

Comment

• Robin.vd.Have
                        • Nov 2005
                        • 165

Wel leuk dat we nu allemaal verschillende dingen gaan roepen.
                        De HOG voor het L.E.D. stuurt tevens de media server aan voor een deel van de projectie.

Wat is de functie/naam van LJ_Lchtrichter en RWE, weet ik meteen wie er hier op t forum zitten van de tour ...

Comment

• RWE
                          • Jul 2006
                          • 26

Originally posted by Robin.vd.Have
                          Wel leuk dat we nu allemaal verschillende dingen gaan roepen.
                          De HOG voor het L.E.D. stuurt tevens de media server aan voor een deel van de projectie.

Wat is de functie/naam van LJ_Lchtrichter en RWE, weet ik meteen wie er hier op t forum zitten van de tour ...

Hoi Robin,

Ik Ruud ben projectleider licht op de tour dus !
                          en ja de led wordt aangestuurd met een mediaserver via de Hog,
                          allen de live content wordt erin gemixt met een videoapparaat, welke weet ik niet moet je aan de mannen van XL video vragen.

Comment

• Poelmans
                            • Feb 2004
                            • 806

Originally posted by Kilian
                            100 klachten tegenover 18 000 mensen die het naar de zin hebben gehad. Poe hey, wat een probleem.

Hier op de binnenmaas was laatst ook een 'house' festival. Een week later stonden de locale kranten er vol van over hoeveel klachten er wel niet waren... 30... Er komt nu geen vergunning meer. Dank u wel gemeente binnenmaas.
                            Vind ik ook soms onnozel... In Diepenbeek is er bijvoorbeeld 1 of 2 man dat de burgemeester te goed kent, en tegelijk niet echt tegen laagfrequent geluid kan . Al meermaals feestjes stilgelegd en/of zalen (tijdelijk) laten sluiten. Het is zover gekomen dat we meestal alles onder 80Hz wegfilteren op een fuif...

Maar als de flikken langskomen om te zeggen dat het stiller moet, dan heb je soms wel zin om de micro te nemen en te vragen aan die 1500 man in de zaal of ze hiermee akkoord zijn Helaas hebben die 1500 man niet allemaal stemrecht in die gemeente...

Wat ik dan ook niet snap is dat er in diezelfde stad Hasselt dingen worden gedaan als "Hasselt Live", en "DJ City", waarbij half de stad verandert in een openlucht optreden. Daar hoor je dan niks van klachten... Maar dat is dan weer prestige voor de stad. Ik denk als tiesto voor de leut op de grote markt zou opgetreden hebben er volledig geen klachten waren...

Politiek... Kzal er nooit iet van snappen

Comment

• Funmaker
                              • Jun 2006
                              • 922

Poelie vergeet vandaag dan wel niet te stemmen op uwen politiek he het zou maar eens sterk kunnen veranderen door juiste stem te brengen

En sja in diepenbeek meer op de dansvloer gestaan dan achter een tafel ... wat ik soms niet erg vind
                              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Poelmans
                                • Feb 2004
                                • 806

Originally posted by Funmaker
                                En sja in diepenbeek meer op de dansvloer gestaan dan achter een tafel ... wat ik soms niet erg vind
                                Om in diepenbeek achter een tafel te staan werkt ge bij de verkeerde firma

Comment

Working...