weer iemand die spullen laat rondslingeren!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dh-showtechnic
    • Jun 2005
    • 139

weer iemand die spullen laat rondslingeren!

Hallo,

Op 112 Drenthe - Het laatste nieuws, Altijd als eerst! is weer een auto te zien die op zijn zij is gegaan. met tot gevolg dat er weer heel wat moois over de snelweg lag.

Groetjes,
    Bram
    Nieuwe mega drive in show
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Toch zonde van dat Dynacord Cobra setje....
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• noot
      • Nov 2005
      • 37

Dit is toch voor eigen domme fouten....
      Of was dit jou busje dh-showtechnic?
      Lees de forumregels nou eens aub....

edit: modje komt vanzelf langs...even verhuisd naar de lounge
      Last edited by moderator; 12-06-07, 16:14.

Comment

• Elmo
        • Jun 2006
        • 208

en toevallig ken ik degene van wie dit setje is.....

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

en toevallig ken ik degene van wie dit setje is.....
          Dan blijft het nog zonde..;-)
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Elmo
            • Jun 2006
            • 208

Originally posted by Olaf Duffhuës
            Dan blijft het nog zonde..;-)

ik heb nooit gezegd dat het niet zonde is.....
            zal even vragen wat de schade is

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

dit gun je niemand,

Ik hoop dat de schade nog meevalt....

ondanks dat het niet leuk is maken dit soort plaatjes je er wel van bewust dat het jouw ook makklijk kan overkomen.

Denk in deze brange dat er een hoop mensen met een aanhanger actief zijn. Met de vaak grote tijdsdruk die we hebben en lange dagen is het juist helemaal oppassen geblazen.

Comment

• dh-showtechnic
                • Jun 2005
                • 139

hallo,

kijk z'n reactie van jens hebben we wat aan!
                Kun je nog wat van leren noot!!!!

Comment

• Elmo
                  • Jun 2006
                  • 208

ik kan in elk geval melden dat er geen letsel is opgelopen door de bestuurder dan wel de bijrijder. Dat is gelukkig beperkt gebleven tot een aantal schaafplekken.

En laten we eerlijk zijn dat is toch 10x belangrijker dan dat hoopje rotzooi wat in die aanhanger zit...... (hoe leuk die rotzooi soms ook is..)

Comment

• noot
                    • Nov 2005
                    • 37

Kun je nog wat van leren noot!!!![/quote]

Even terugreageren DH
                    Ik hoop ook dat dit niemand overkomt.... en spreek hier ook uit eigen ervaring.
                    Maar zoals gezegd (en geschreven in de forumregels), de hall of shame is voor EIGEN stomme fouten of blunders. Als je dit in meteen in de lounge had gezet, had ik niet zo gereageerd.

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

Ik vraag mij dan toch steeds af hoe dit kan gebeuren.

Wanneer je netjes 80-90 km/u rijdt dan moet je met een beetje stuurmanskunst en ervaring een aanhanger wel onder controle houden.

bij een noodrem dan remt mijn aanhanger de auto en niet andersom.

Ik heb vaak het idee dat de oorzaken liggen in ondeskundigheid, verkeerd laden, overbelading en roekeloos rijden. De bussen van tegenwoordig gaan los dik over de 160km/u. en ik zie ze ook regelmatig voorbij komen met een 2tons aanhanger met een gangetje van 140 of nog meer.

Ik gun het ook niemand hoor en wil deze persoon niet veroordelen, maar wanneer ik de staat van de aanhanger zo zie en welke schade hij heeft gebracht aan het wegdek, die aanhanger is enkele meters dik door het asfalt wezen graven..

Moet je eens zien wat er totaal in het busje, aanhanger heeft gezeten.
                      op de foto is wel te zien dat de oplooprem zn werk heeft gedaan, tenminste op de foto staat hij op zn rem. de kop van de aanhanger zit echter nog achter de bus...

wordt er tehard of roekeloos gereden, tja dikke vette pech.
                      Een dom ongeluk? erg zonde en hopen dat iedereen er zonder kleerscheuren vanaf is gekomen.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2139

Zijn de foto's nog ergens beschikbaar? In ieder geval niet meer op de opgegeven link...

Het heeft er blijkbaar heftig aan toe gegaan dan?
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• dh-showtechnic
                          • Jun 2005
                          • 139

hoe vaak zie je het wel niet dat ze een aanhanger tot de nok toe vullen met flightcases die ze met 4 man nog bovenop proberen te krijgen.

Comment

• DJ-Mike
                            • Aug 2008
                            • 32

Zelf helaas ook ervaring met een dergelijk "aanhanger ongeluk".
                            Toch zonden, aangezien dit onvoorzien was.
                            De schade viel gelukkig mee, tot twee gesprongen lampen, en wat lichte krasjes.
                            de aanhanger was wel total los. De koppeling is gebarsten. waardoor deze los is geraakt van de auto, en de berm in reed..
                            Gelukkig op een rustige weg.
                            de oorzaak van het breken van de koppeling is nog altijd onbekend.

Inmiddels wel weer een nieuwe aanhangen, die het hopelijk langer vol houd.

Kortom: een ongeluk zit in een klein hoekje!

Comment

• speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1697

Originally posted by DJ-Mike
                              Zelf helaas ook ervaring met een dergelijk "aanhanger ongeluk".
                              Toch zonden, aangezien dit onvoorzien was.
                              De schade viel gelukkig mee, tot twee gesprongen lampen, en wat lichte krasjes.
                              de aanhanger was wel total los. De koppeling is gebarsten. waardoor deze los is geraakt van de auto, en de berm in reed..
                              Gelukkig op een rustige weg.
                              de oorzaak van het breken van de koppeling is nog altijd onbekend.

Inmiddels wel weer een nieuwe aanhangen, die het hopelijk langer vol houd.

Kortom: een ongeluk zit in een klein hoekje!

Moeten die dingen geen veiligheidsketting hebben en de zwaardere exemplaren een reminrichting, die geactiveerd wordt bij het losschieten van de aanhanger?

Speakertech
                              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...