PA markt 2008 (gratis entree via J&H)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Doe er je voordeel mee

Voor de mensen die willen meeten: De hele PA markt is eigenlijk een grote meeting, gewoon mensen aanspreken, niemand heeft haast die dag!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Behalve ik! Ik wil men stapeltje CCT Minuettes
      Nee prima idee. Weet iemand ook wat J&H zowel gaat aanbieden, zowel ex-rental's of ook nieuwe speeltjes?
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Er mogen absouut geen nieuwe producten verhandeld worden op de PA Markt, echter promotie/demonstratie van nieuwe producten zoals door o.a. Dateq gebeurt wel. Ik verbaas me ook over de zin "Deze actie geldt niet bij de aankoop van Cortex producten op de stand van J&H licht en geluid" .....
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Brinky
          • Jun 2005
          • 104

Die kroketten zijn op voordat ze uberhaupt op die balie liggen, hoe ik het voor mekaar krijg om altijd de laatste voor m'n neus weg te zien gaan, weet ik ook niet, ik ga dit jaar proberen er niet op te hoeven wachten!

Als iemand nog een Sony MDS-E10 of E12 ziet, belluh!!! Je deelt mee in de winst van de verkoper... hehehe

Tot dan allemaal!
          Don't give me that shit!!

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

He, kapers op de kust... Krijgen we straks nog een biedings-oorlog. Kaarten zijn van deze kant ook besteld. En nee, ook ik heb voor de verandering die dag eens geen haast! Lekker slenteren...

*Heb gehoord dat een bedrijf z'n uit Veghel z'n voorraad Chinese moving-heads voor weggeef-prijzen gaat opruimen.*
            U bent ingelicht!

Comment

• Companion
              • Dec 2005
              • 86

Zojuist is de voorverkoop gesloten.

Er zijn 467 kaarten besteld, voorwaar thans reeds een record aantal kaarten in de voorverkoop. Dat betekent nog wat voor de dag zelf.

Wie kaarten heeft besteld, maar nog niet betaald moet dat dan zeker dit weekeinde in orde maken, anders heb je niet op tijd je kaarten in huis.

Niet betaald = geen kaarten.

Kaarten zijn zondagmiddag met de post mee, dus die kan je maan/dinsdag in de brievenbus verwachten.

Veel vragen bereiken mij over hoe er betaald kan worden op de beurs...

Er zijn een aantal standhouders met een (mobiel) PIN automaat in de stand. Verder zullen de meeste transacties contant geschieden. Op de website zijn inmiddels de bedrijven met PIN automaat gemeld.

In het centrum van Houten zijn de meeste bank vertegenwoordigd met een geldautomaat.
              RABO - ING - ABN-AMRO - SNS - Postbank
              Last edited by Companion; 11-02-08, 11:26. Reason: kaartjes verstuurd !
              Op naar de volgende beurs....

Comment

• Companion
                • Dec 2005
                • 86

De foto's staan on-line op de site binnen nu en een paar minuten schat ik in.

Opvallende zaken vanmiddag. Veel echt gebruikte materialen zien binnenkomen, niet alleen oud-gebruikt, maar jong-gebruikt. Zo heeft Flashlight een partijtje gebruikte RGB sunstrips in de aanbieding voor bijna de helft van de nieuwprijs...

En verder heeft Rent-ALL heel veel materialen van een onlangs failliet gegane collega overgenomen en dat wordt nu verkocht, veelal met cases, omdat die niet in het roze kleurtje zijn van Rent-ALL.

Trussen liggen er ook al in verschillende maten en soorten, ook afwijkende hoeken, dus zeker de moeite waard.

En verder... kom maar lekker snuffelen tussen 10.00 en 17.00 uur ! Zondag lees ik hier wel hoe jullie het gevonden hebben !
                Op naar de volgende beurs....

Comment

• rolanddeg
                  • Nov 2004
                  • 337

Zo, we zijn weer terug! Nog nooit zulke stapels DAP en andere onzin bij elkaar gezien zeg, goeiemoggel... Maar ik vond het wel érg geslaagd! Vééls te veel geld uitgegeven, maar wel wat leuke speelgoedjes rijker:

-Allen&Heath GL4 32ch
                  -2 DBX 1231 eq's (leuk voor monitoren)
                  -Niet nader te definieeren lichttafel 2048 kanaals, beest van een tafel!!!
                  -tig flightcases
                  -Avolites dimmerrack 36x 4kw + stroomdistributie en patchveld (stond bij RentALL)
                  -Mitrack met 6*6-bars par 64 + 56 lampen
                  -de aller grappigste: er stond een kabelkist bij AED-rent. Misschien zien staan, met tig schuko's en BNC kabels. We wilden eigenlijk alleen de kist hebben en boden daar 100 euro op (serieus goeie kabelkist). Hij meteen 'akkoord' en klapt de kist dicht. Informerende over wat er met de inhoud ging gebeuren antwoordde de man 'dat zoek je thuis maar uit!' Na natelling bleek: 73 schuko's in allerlei lengtes, tig vga-BNC verlopen, kilometertje of 2 aan BNC en 2 30 meter VGA kabels...
                  -2 2kw ADB profielspots
                  Last edited by rolanddeg; 16-02-08, 18:03. Reason: dingetje vergeten

Comment

• R. den Ridder
                    • Sep 2000
                    • 1500

Ahh..toch iemand die de Celco Ventura aandurft? grote grijze tafel? zo ja; veel plezier ermee! zorg ervoor dat je niet teveel theater gaat doen, en denk aan windows als je er mee werkt; chrashes included! overigens, voor het geld best een mooie deal hoor.

Wij hebben weer wat CCT minuettes gescoord, dimmerrackje voor blinders, wat breakouts en dat was het wel. overigens vond ik 750 voor een mac300 niet veel geld, toch rentall eens bellen

was overigens een prettige beurs, veel rommel en goed spul, lekkere mix.

Comment

• rolanddeg
                      • Nov 2004
                      • 337

Dat ding ga ik vanavond nog helemaal stressen, en als ie chrasht vliegt ie er binnen no-time weer uit... voor die 475 euro kon ik het niet laten in ieder geval!

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

Is dat niet die ventura die in "De steeg" in Leunen heeft gelegen ? Zoja, dan is ie altijd netjes behandeld. Altijd plastic bierkap overheen gezeten. Welk bedrijf heb je em bij gekocht als ik zo brutaal mag zijn ?
                        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• rolanddeg
                          • Nov 2004
                          • 337

Moet ik je toch eerlijk bekennen dat ik de naam van dat bedrijf nog geen eens meer weet... (Wel ergens opgeschreven). Maar de verkoper wist me wel te vertellen dat die lichttafel altijd in de verhuur heeft gezeten. De stand stond bijna exact in het midden vooraan, dus aan de deurkanten.

Kan het trouwens kloppen dat dat ding Apple-based is...? Er komen allemaal van die leuke appeltjes in beeld... Maar de tafel ziet er sowieso erg verzorgd uit, valt me helemaal mee.

Comment

• FiëstaLj
                            • Oct 2000
                            • 2068

Zou zomaar kunnen natuurlijk.. Kan me niet voorstellen dat er daar duizenden van zijn in nederland..
                            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

Ook weer naar mijn zin gehad. Een flink aantal bekenden (oud en recent) tegengekomen, veel gelachen om troep die ertussen lag, heel veel rondjes gemaakt en toch nog aardig wat mooie spullen ertussen zien liggen. Zelf een stapeltje Hungaroflash strobes gescoord (wat een monsterbakken blijven dat ), 2 spotjes PAR30 voor waar je af-en-toe maar een extra lichtje nodig kan hebben (blauwtjes, licht op de tafel cd's, voor op korte afstand op een spiegelbol, etc...) en een handig 1ch dimmertje.

Blijft heel erg vermakelijk. Ook maar weer een discobeurs dit jaar?

Comment

• JeroenVDV
                                • Mar 2004
                                • 963

Originally posted by jurjen_barel
                                Zelf een stapeltje Hungaroflash strobes gescoord (wat een monsterbakken blijven dat )

Smeer jezelf maar in met zonnebrand voordat je ze aanzet... (Nee, geen overdreven grapje)
                                Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...