PA markt 2008 (gratis entree via J&H)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Originally posted by JeroenVDV
    Smeer jezelf maar in met zonnebrand voordat je ze aanzet... (Nee, geen overdreven grapje)
    ... heb eens een Hungaroflash ter reparatie in m'n werkplaats gehad ... had de volle 16A nodig om 't ding te kunnen testen (en hield er schroeiplekken in m'n vloerbedekking aan over ).

Bizar spul ja ... maar dat geheel off-topic, helaas niet naar de PA markt kunnen komen, zieke wederhelft

Groeten en tot volgend jaar ... !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Ja, ik kende ze al. Kon ze dan ook niet laten liggen voor de prijs. Bij het testen is er dan ook een stop gesprongen (hmmz... 60A op een 16A gaat dus niet goed... voortaan eerst ff de handleiding downloaden *schaam schaam*)

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Originally posted by jurjen_barel
        Zelf een stapeltje Hungaroflash strobes gescoord (wat een monsterbakken blijven dat )
        Die dingen die bij Purple lagen zekers?

Zelf ook weer te veel rommel mee genomen... Vooral Flightcases, direct in het begin maar even 3 in nieuwstaat verkerende kabelkisten van Rent-All overgenomen (wel in het zwart natuurlijk, was blijkbaar van die firma die ze overgenomen hadden). Bergje Socapex van Purple. Stuk of 5 kleine Flightcases, 6 Niethammer 2KW profielspotjes voor vrijwel geen geld, stel DMX colorchangers met gasontladingslampen. Wat 63A kabels van Flashlight en een vrijwel nieuwe Shure draadloze headset met ontvanger e.d. voor 5 tientjes.

Volgens mij zat de aanhanger toen wel vol...

En idd veel lol gehad met standhouders en andere bekenden. Stond om half tien al in de rij van de voorverkoop... (kon er om kwart over 6 vanmorgen al uit om een beetje op tijd te zijn). Maar het was de moeite weer waard, goed georganiseerd zoals altijd dus complimenten aan de organisatie!

Tot volgend jaar.

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• nielsb
          • Jun 2006
          • 98

Heb ook weer even een kijkje genomen en natuurlijk niet met lege handen thuis gekomen. Al heb ik me dit jaar aardig kunnen inhouden. Het alleen 2 topjes/monitortjes gekocht, de grooth for sound SJ 112 incl. cases.

Verder de nodige rondjes en praatjes gemaakt. Op naar volgend jaar!

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

Amaai wat heb ik nu al een lol van het spul zeg! Vanavond meteen begonnen met de revisie van een Allen&Heath GL4. Rond een uurtje of half 9 begonnen met schoonmaken en ergens rond half 6 in de morgen (plaatselijke tijd) zag hij er weer enigszins bruikbaar uit... En hij klinkt super!!! Dat voor die (relatief gezien) paar luizige rotcenten, ik ben helemaal happy!!!

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

de celco ventura is een leuke tafel als je ze kent en als je ze kent dan is het crashen een kwestie van de gebruiker...
              meer info mag je altijd mailen
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Carl
                • Nov 2000
                • 907

Ik ben voor de 3e keer geweest, en weer wat leuke dingetjes gescoord:
                4 parretjes; installatiedimmertje; nieuw vloermicstatiefje; bakje met 6 dikke lijntrafo's; een krat met zo'n 25 kilo XLR's; bosje div. lampen en Par16 LED's.
                En alles voor weinig natuurlijk! Ik ben er volgend jaar weer als het lukt natuurlijk.

Comment

• w.eckhardt
                  • Apr 2006
                  • 46

Was inderdaad de moeite waard.

Paar Par56's met vloerstatiefje, hele lading kleurenfilters voor 1 euro/stuk, stapeltje par64 lampen, extra galmpje (viscount efx10, leuk voor op de drumkit), nog te reviseren rookmachine, een hoop G-haken en een nog grotere stapel korte safety's.

En een geweldig jaren '80 lasereffect met 8 lasers die op de muziek heen en weer bewegen! Ziet er heerlijk fout uit, en is daardoor precies wat ik zocht!
                  (Ik zocht nog een centereffectje om bij een hip-hop dans tijdens een paar breaks erin te gooien, en dit gaan ze nooit verwachten)

Kortom: Perfect om het schooltheater weer wat uit te breiden!

Comment

• Hansound
                    • Apr 2006
                    • 832

Originally posted by rolanddeg
                    Amaai wat heb ik nu al een lol van het spul zeg! Vanavond meteen begonnen met de revisie van een Allen&Heath GL4. Rond een uurtje of half 9 begonnen met schoonmaken en ergens rond half 6 in de morgen (plaatselijke tijd) zag hij er weer enigszins bruikbaar uit... En hij klinkt super!!! Dat voor die (relatief gezien) paar luizige rotcenten, ik ben helemaal happy!!!

Die GL4 heb ik zien liggen, dat was inderdaad niet te duur voor zo'n tafel,

Comment

• vaud
                      • Dec 2002
                      • 24

Ik was dit jaar natuurlijk weer te laat met kaartjes kopen in de voorverkoop dus besloot ik maar om 10.45 de beurs te betreden (ik had geen zin om in de rij te staan)
                      In drie kwartier kan er veel gebeuren! Er was veel aanbod maar ik had het idee dat alle interessante kabels al van eigenaar waren verwisseld.

Gelukkig toch nog heel tevreden met een lege portemonnee naar huis gegaan.
                      vaudje!

Comment

• Outline
                        • Feb 2006
                        • 1434

Nou, de meest interessante koopjes waren voor 10.45 echt al weg hoor! Die Minuette's bij Bourgonje: ver voor 11 uur al weg! Gelukkig waren wij er voor die tijd...

Was zelf van plan om dit jaar niks uit te geven en dat is aardig gelukt! Op die 2 nette, goed werkende Quad 303's na die ik voor heel weinig heb meegenomen... Bedankt, mannen van Bourgonje!!!

Comment

• kokkie
                          • Nov 2003
                          • 1166

Originally posted by Outline
                          Nou, de meest interessante koopjes waren voor 10.45 echt al weg hoor! Die Minuette's bij Bourgonje: ver voor 11 uur al weg! Gelukkig waren wij er voor die tijd...
                          9-lite met coloram scroller, bulbs en kist voor 100,00
                          4 semi ACL sets met powerdrive statieven voor 20,00
                          mooie blauwe flightcase met 15 div. disco effecten (2 nieuw in doos) voor 50,00

Allemaal tussen 16.45 en 17.05 uur en absolute koopjes!

PS. de discoeffecten zijn volgend jaar weer voor 5,00 tot 10,00 per stuk te koop.
                          Last edited by kokkie; 20-02-08, 22:45.
                          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• vaud
                            • Dec 2002
                            • 24

Ik heb vijf jaar lang zelf op de beurs gestaan en kon dus vooraf altijd even een rondje doen.
                            Jammer dat ik die minuette's ben misgelopen, gelukkig had flashlight nog een paar CCT minuette profiel spots (als doekje voor het bloeden)
                            vaudje!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                              • Nov 2005
                              • 950

Originally posted by vaud
                              Ik heb vijf jaar lang zelf op de beurs gestaan en kon dus vooraf altijd even een rondje doen.
                              Jammer dat ik die minuette's ben misgelopen, gelukkig had flashlight nog een paar CCT minuette profiel spots (als doekje voor het bloeden)
                              Die trouwens behoorlijk aan de prijs waren vond ik: 120 euro p/s met haak en 100 euro zonder haak. Heb ze wel eens (veel) goedkoper voorbij zien schuiven...
                              MEEO Audio Licht Rigging,
                              Mark van der Werff
                              Groningen

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Blijkbaar niemand hier die Quad kent... LOL

Comment

Working...