Forum meeting

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeroen
    • Aug 2000
    • 1021

    Forum meeting

    Collega's

    Het is alweer een paar jaar geleden volgens mij dat er een forum meeting was. Nu heb ik het niet echt over de initiatieven die genomen zijn voor test dagen en/of een BBQ onder een aantal forummers, maar we pikken een centraal gelegen locatie (lees: KROEG) icm een datum en het is vast weer een gezellige boel.

    Animo voor zoiets? Dit blijft een leuke manier om mede-forummers te ontmoeten of juist om elkaar weer eens te zien.

    Stairway to heaven was de laatste keer?
    Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

    #2
    Tsja... waarom niet het nuttige met het aangename verenigen de 16e in Waalwijk? Hebben ze vast ook wel bier ;-)...

    Adios!
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

    Comment

    • Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

      #3
      Dat bedoelde ik dus met "initiatieven" en da's toch anders. We hebben ook nog een clubje licht nichten en disco boeren en die hebben niets aan een mic test
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

      Comment

      • berolios
        • Sep 2005
        • 1538

        #4
        Da's dan ook wel weer zo ;-)...
        Neemt trouwens niet weg dat deze ook allemaal welkom zijn...

        Adios!
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

        Comment

        • gertgeluid
          • Dec 2006
          • 520

          #5
          Nee alsjeblieft zeg...

          Comment

          • Jeroen
            • Aug 2000
            • 1021

            #6
            Volgens mij is er aanzienlijk minder animo dan een jaar of 3 à 4 geleden
            Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Zal ook beetje te maken hebben met de drukte op werk/school denk ik zo....
              Op de Theatervakbeurs was een kleine meeting, op de PA markt ook eentje, Vorig jaar nog uitvoerig in de tuin gezeten in cafe van kort-sm (BE).
              16e tech-mic dag/meeting... Kortom: mogelijkheden om te meeten zat!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • Joost van Ens
                • Jan 2001
                • 628

                #8
                Ach. de meeting in Enschedede was natuurlijk super. Die staat nog steeds in mijn geheugen.

                Ben ook een keer op een in utrecht geweest, was ook niet verkeerd.

                Maar idd. i.v.m. verschillende dingen niet altijd evenveel tijd.

                Maar als er een datum uitrolt waar ik op kan, zal ik hem zeger in de agenda zetten.

                Joost

                Comment

                • axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

                  #9
                  Originally posted by moderator
                  Vorig jaar nog uitvoerig in de tuin gezeten in cafe van kort-sm (BE).
                  Met een spaghettietje en leuke biertjes
                  Tijd om het nog maar eens over te doen!
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

                  Comment

                  • keenoncoolstuff
                    • May 2003
                    • 695

                    #10
                    Originally posted by axs
                    Met een spaghettietje en leuke biertjes
                    Tijd om het nog maar eens over te doen!
                    Ich bin dabei!
                    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                    Comment

                    • Jeroen
                      • Aug 2000
                      • 1021

                      #11
                      De meeting op de vakbeurs heb ik even gemist? Heb er toch echt 3 dagen gestaan
                      Het ontmoeten van je (onbekende) collega's op een beurs is toch anders dan het meeten wat we een paar keer eerder gedaan hebben, of heb ik het mis?

                      Anyway,... een mic test is voor mij niet echt een meeting, da's een test waarbij je ook een biertje kunt drinken.

                      Maar goed, er zijn blijkbaar meer dan genoeg gelegenheden om te meeten.
                      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

                      Comment

                      Working...