hoe nu verder

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kees22
    • Feb 2007
    • 110

    hoe nu verder

    beste mensen,

    ik heb nu 2 jaar met veel plezier het geluid verzorgt bij activiteiten op mijn school, ik begon als groentje en nu ben ik zo ver dat alle taken omtrent geluid op mijn schouders rusten.

    nu is het zo dat ik dit jaar (als het goed is) mijn HAVO diploma haal en van school af ga, en daarna HBO elektrotechniek ga doen aan de hoge school utrecht.

    nu wil ik graag toch verder gaan met geluid. waar moet ik beginnen met zoeken. er zitten bij mij geen jongeren centra e.d. in de buurt waar ik heen kan ik woon in ouderkerk aan den IJssel dat ligt tussen rotterdam en gouda in. tips zijn welkom.

    bvd
    chris
    Ik kan niet zingen, maar mijn installatie helaas wel.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Beste Chris,

    Wanneer je in de zoekfunctie deze vraag stelt, dan krijg je een aantal opleidingen, met ervaringen van mensen die deze opleigingen volgen, mensen die leerlingen/studenten begeleiden etc.

    Even zoeken op opleiding, stage, OTT, IAB, ROC en je hebt een avondje leesplezier.
    Graag in de reeds lopende onderwerpen jouw vervolgvragen.
    Succes met het maken van je keuze!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Beste Chris,

      Wanneer je in de zoekfunctie deze vraag stelt, dan krijg je een aantal opleidingen, met ervaringen van mensen die deze opleigingen volgen, mensen die leerlingen/studenten begeleiden etc.

      Even zoeken op opleiding, stage, OTT, IAB, ROC en je hebt een avondje leesplezier.
      Graag in de reeds lopende onderwerpen jouw vervolgvragen.
      Succes met het maken van je keuze!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      Working...