Weet iemand of de Dancetour een nieuweleverancier heeft voor het geluid? Voorgaande jaren was het alleen in en om het Chasseveld te horen en nu volgens mij zo,n beetje over heel de stad. Toch een minpuntje voor de organisatie.
Heeft de Dancetour een nieuwe geluidsleverancier?
Collapse
X
-
Wat ik vanavond begrepen heb van een medewerker hing er een line-array... Naar het schijnt hadden ze nogal wat problemen met eq'en, aangezien er ongeveer anderhalf uur lang een roze ruis was te horen. Ook zouden er grote problemen zijn geweest met de links/rechts balans. (Ja, dat vind ik ook knap!) De leverancier zou de vaste leverancier van de dance-tour in Breda, die dit al jaren doet. Verdere details qua merken en bedrijf enz zijn me onbekend...Comment
-
Was L'Acoustics in Breda. Eerdere jaren heb ik ook al een Vertec systeem zien hangen. Ze zullen per seizoen wel de goedkoopste offerte aannemen ofzo.
Dat het té hard was viel overigens wel mee vond ik. Had m'n oordoppen bij maar heb ze niet gebruikt, kwestie van niet helemaal vooraan willen staan als je het mij vraagt.
Dat het te horen was door de stad heen had volgens mij met de wind van doen, want het geluid verwaaide ook enorm van tijd tot tijd. Daarbij heb je met zo'n hoge banaan toch al sneller van dat soort problemen (aangezien je over een deel huizen en bomen heen projecteert). Ik vond de gehele set overigens wel prima strak klinken hoor, maar dat ben ik inmiddels gewend van die L'Acoustics banaantjes.Comment
-
dancetour was van story sound. Vertec 89 en een hoop SA subs aangestuurd door qsc en i-tech. Ik gok nu op AED, die doen wel veel met dancemuziek. o.a. the prodigy.kroegcontrol op de grolschstoelComment
-
-
Dat de dancetour bij storysound zat vroegen wist ik heb eens in breda opgebouwd voor hun. er werden overigens geen SA subs gebruikt door hun maar subs costum made subs die later door JBL werden gemaakt.
Als ik de fotos van Rider zie begrijp ik waarom je het over een groot deel van breda kon horen.
Er hingen wel erg veel kasjes vroeger was dit toch wat minder en anders gehangen. nu weet ik dat het ene systeem het andere niet is en heb ik alleen ervaring met JBL en EV XLD maar toch. Ben benieuwd wie het volgend jaar doet?Tja mag het een beetje zachter ik hoor de monitors boven het zaalgeluid uit (ooit eens aan een coverband met capsones gevraagd)Comment
Comment