Veiling Procon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Net besloten om niet te bieden, vanuit enschede rijden is nog te doen, maar dan nog eens door naar zundert is weer 200 kilometer, en om nu die afstand te rijden voor wat hobby-klus-knutsel-koudewinteravond starlite moving heads die vooral bekend zijn als nog temperamentvoller dan de oude Coemars is me wat te gurtig..

De mac600's waar ik eerst wel wat in zag zijn zonder case gewoon te duur, procon staat nu niet bekend als heel zorgvuldige eigenaars..

heeft er nog iemand wel geboden?

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

DHL vraagt 100 euro voor een palletje, geloof ik.. en dus vanuit enschede redelijk te doen..

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

Don't tempt me! ik doe net zo mijn best mijn vakantiegeld er niet doorheen te jagen.....zal dan ook maar niet vertellen dat ik iedere week wel in arnhem zit en die paar biertjes bij een meeting bij de Grolsch jaren geleden best goed smaakten!

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

je ziet maar.... je weet nu de weg.

Geldt ook voor andere liefhebbers.. ( ternzij ik op 5 items overboden wordt..)

Comment

• theo
            • Nov 2001
            • 503

jij zou met die ds-4p's goed opschieten i je midlaag.

zou liever 4 ds-2p hebben direkt mooie hoogte, maar 1500 t kastje is te veel.
            En bieden kan volgens mij niet 1500 is minimum?
            gr theo

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

volgens mij was de 2p voor de msl3.. e 4p voor de msl4.. kn ernaast zitten...

en die enschedese vrachtwagen blijft staan: geen items gekregen.

Comment

• Elmo
                • Jun 2006
                • 208

Originally posted by MacGyverSounds
                volgens mij was de 2p voor de msl3.. e 4p voor de msl4.. kn ernaast zitten...
                je zit er niet naast hoor, DS2(p) is voor de MSL3, de DS4(p) is voor de MSL 4.

de (p) is de powered versie.

Echt MSL3'en dat waren tijden!!!

Comment

• theo
                  • Nov 2001
                  • 503

Originally posted by Elmo
                  je zit er niet naast hoor, DS2(p) is voor de MSL3, de DS4(p) is voor de MSL 4.

de (p) is de powered versie.

Echt MSL3'en dat waren tijden!!!
                  Ho heb er namelijk laatste tijd erg mee bezig geweest.
                  Maar de msl3 is een passief kassie.
                  De ds-2p actief is wel zeker een kast voor onder de msl-4 net als de ds-4p overigens.
                  citaat ds-2p:
                  The DS-2P is most effective when used in multiples within an array and, because it shares the same cabinet “footprint” as the MSL-4, incorporates easily into MSL-4-based arrays.
                  Ideally matched in size and performance to the MSL-4,
                  dus als iemand weet waar procon die ds-2p kasten laat hou me aanbevolen voor 4.
                  gr theo

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by theo
                    Ho heb er namelijk laatste tijd erg mee bezig geweest.
                    Maar de msl3 is een passief kassie.
                    De ds-2p actief is wel zeker een kast voor onder de msl-4 net als de ds-4p overigens.
                    citaat ds-2p:
                    The DS-2P is most effective when used in multiples within an array and, because it shares the same cabinet “footprint” as the MSL-4, incorporates easily into MSL-4-based arrays.
                    Ideally matched in size and performance to the MSL-4,
                    dus als iemand weet waar procon die ds-2p kasten laat hou me aanbevolen voor 4.
                    gr theo
                    ,mail ff, ik heb contact met de auctioner...

Comment

• DJ_Compact
                      • Jan 2004
                      • 234

Toevallig 3 weken geleden iemand gesproken die voor Procon werkt, schijnt dat dit alles de oudste troep is wat ze hebben. Dus of het verstandig is om vanalles te kopen?
                      Mjaaaa....

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by DJ_Compact
                        Toevallig 3 weken geleden iemand gesproken die voor Procon werkt, schijnt dat dit alles de oudste troep is wat ze hebben. Dus of het verstandig is om vanalles te kopen?
                        Toevallig is de veiling al afgelopen, dus als je nog wat kopen kunt ben je een kampioen..

Comment

• DJ_Compact
                          • Jan 2004
                          • 234

Originally posted by MacGyverSounds
                          Toevallig is de veiling al afgelopen, dus als je nog wat kopen kunt ben je een kampioen..
                          Ow, eheheh, niet op gelet... Maargoed, sowieso is de staat van veel spullen daar wel wat op aan te merken.
                          Mjaaaa....

Comment

• MPA
                            • Jan 2006
                            • 40

Hoi,

Toch even reageren : ik heb er een lot truss gekocht voor een belachelijke prijs, amper gebruikt (gisteren gaan halen) ! Je mag gerust komen kijken, de truss vertoont weinig gebruikssporen, geen enkele deuk, alle koppelingen intact ! Ik heb bij de voetbal (trussconctructie) gestaan : 1x gebruikt, alle stukken zijn nagelnieuw.

Wij zijn, samen met iemand van Procon, over het plein en door de hal gelopen waar ze een deel van de truss hebben gestockeerd : hou je niet voor mogelijk ! Wat daar aan aluminium staat, heb je nog nergens gezien ! Zijn uitleg omtrent de verkoop van deze materialen : opslag kost geld, iets wat te weinig gebruikt wordt, wordt verkocht, nieuw of niet.

Wij hebben daar (vorig jaar) Maccen gekocht welke geen 1000 uren op de teller hebben ! Je kan perfect aan de buitenkant van zo'n toestel zien of het recent is, en veel of weinig gebruikt is.

Ook dit jaar hebben we enkele Maccen gekocht, zelfs na de veiling : even de lijst opvragen van welke toestellen niet verkocht zijn, en wat onderhandelen.

Uiteraard zit er een hoop rommel tussen, maar als je een beetje ogen in je kop hebt, kan je daar zaken doen.

Comment

• theo
                              • Nov 2001
                              • 503

Ook dit jaar hebben we enkele Maccen gekocht, zelfs na de veiling : even de lijst opvragen van welke toestellen niet verkocht zijn, en wat onderhandelen.

En hoe werkt dat?
                              heb jij een mailadres?
                              Of zou je me willen mailen MPA.
                              gr

Comment

Working...