kabeltape

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

kabeltape

Weet iemand waar het tape wat o.a. Flashlight/APR/Riggingbox gebruiken om kabels mee aan truss te tapen vandaan komt?

mvg,
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Laro Tape B.V.

Wel zelf je logo aanleveren

Tip: Gebruik geen logo. Om de sipmele reden dat tape overal op de grond blijft liggen . Gebruik je merkloze tape dan wordt er niet gelijk gezegd dat jouw bedrijf de rommel niet opruimt.
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

naast de leverancier die hierboven wordt genoemd zijn er een aantal bedrijven die pvc tape voor je willen leveren.

Kleur tape, tekst, eventueel logo, kan allemaal.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Elmo
        • Jun 2006
        • 208

de pvc tape zoals o.a. flash die gebruikt heeft niet mijn voorkeur!! het spul is soms erg slecht kapot te trekken.

persoonlijk gebruik ik liever AT4 dat is ook sterk alleen ook gebruikersvriendelijker.

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Originally posted by geenstijl21
          Tip: Gebruik geen logo. Om de sipmele reden dat tape overal op de grond blijft liggen . Gebruik je merkloze tape dan wordt er niet gelijk gezegd dat jouw bedrijf de rommel niet opruimt.
          Kwestie van goed afspreken dat er een schoonmaakploeg nog even doorgaat als jullie wegrijden. Niet heel moeilijk...

En moeilijk te openen? Op klussen waar dit soort tape in grote mate wordt gebruikt, heeft iedereen toch wel een multitool op zak. Desnoods die ene techneut die als enige een mes op zak heeft even eerst alles los laten maken.

Tape is wel stukken goedkoper dan gaffa, ook te gebruiken als "hip" visitekaartje (ik ken een aantal eenmansbedrijven die dat zo doen ) en kan heel handig zijn (kleurtje zwart voor de kabels, kleurtje grijs voor door de truss en een gele tape met rode letters DEFECT om kapotte apparatuur duidelijk te markeren voor het magazijn, met drie rolletjes alles voorzien).

... De mensen die het te milieu-onvriendelijk vinden, pakken toch wel de willemjantjes.

Comment

• Elmo
            • Jun 2006
            • 208

Originally posted by jurjen_barel
            K

En moeilijk te openen? Op klussen waar dit soort tape in grote mate wordt gebruikt, heeft iedereen toch wel een multitool op zak. Desnoods die ene techneut die als enige een mes op zak heeft even eerst alles los laten maken.

... De mensen die het te milieu-onvriendelijk vinden, pakken toch wel de willemjantjes.

klopt helemaal, maar als ik mijn mes niet hoef te pakken scheelt dit weer. AT4 kan je zo kapot trekken terwijl het ook sterk is.

daarom heeft dat mijn voorkeur, thats all.

Comment

Working...