Of een maandje later, gaan we met zijn allen carnavallen !
Biertje?
Collapse
X
-
Comment
-
Nou moet niet iedereen dit meteen verkeerd oppakken, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n behoefte om aan een meeting mee te doen. Natuurlijk zijn er een aantal mensen hier op het Forum die ik wel eens tegen (hoop te) kom(en), maar voor het overgrote deel: nee, dank je. Ervaringen uitwisselen, biertje pakken enz doe ik wel met het clubje hier uit de buurt waar ik (regelmatig) mee werk.
Overigens komt er nog bij dat de maandagen voor mij ivm onderhoud e.d. al bij voorbaat slecht uitkomen...Comment
-
Wel wel...
ik stel me kandidaat om weer eens een namiddagje, avondje te organiseren.
Drinken op het nieuwe jaar... en mijn terugkomst naar Belgie!
Namiddag een cursusje hoggen (was toch weer wat vraag naar) en 's avonds gezellig eentje drinken (bij voorkeur bij lekker warm weer op een terrasje net zoals vorige keer)
Ik zorg binnenkort voor een datum/plaats/etc...
Zal ergens eind april/begin mei zijn, zodat we alles tijdig kunnen organiseren en het mooie weer ook van de partij is!
Een apart topic volgt!If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
en 's avonds gezellig eentje drinken (bij voorkeur bij lekker warm weer op een terrasje net zoals vorige keer)
Ik zorg binnenkort voor een datum/plaats/etc...
Zal ergens eind april/begin mei zijn, zodat we alles tijdig kunnen organiseren en het mooie weer ook van de partij is!
Een apart topic volgt!
nu het topicje nog?Hold on a second, relax and listen...Comment
-
-
VOOR. Wie nog meer?
En in principe is Almelo (Twente) toch redelijk centraal voor de mensen die van verder moete komen.
Ik merk wel wanneer er iets georganiseerd wordt.
En gefeliciteerd met je pandje trouwens.
Gr,
T_SoundGeluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!Comment
Comment