Steun 3FM Serious Request

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s142918
    • Apr 2006
    • 111

    Steun 3FM Serious Request

    Einde van het jaar, de feestdagen komen er weer aan. Dat betekent, ook voor jou, dat je je wel weer eens van je beste kant mag laten zien.

    De 3FM DJ's zitten dit jaar in Breda op de Grote Markt en halen geld op voor het rode kruis. Het doel dit jaar zijn alle vluchtelingen wereldwijd, mensen die vaak alles hebben moeten achterlaten en een onzeker bestaan lijden.

    Vergeleken daarmee leef je in Nederland in oneindige luxe. Als we allemaal een beetje bijdragen, dan kunnen organisaties als het Rode kruis hun goede werk blijven uitvoeren en daarmee een hoop mensen misschien een ietsjes leuker leven bieden.

    Via Bredahelpt.nl : zamelt geld in voor het Rode Kruis in het kader van 3FM Serious Request kun je het initiatief steunen: geef gul. Kan uiteraard ook via www.3FM.nl, maar Breda helpt is een initiatief van collega bedrijven die zo gezamenlijk een grote duit in het zakje doen (dan wordt je verzoekplaatje zeker gedraaid ). Kies zelf maar, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.

    Denk ook eens aan anderen en doneer wat je kunt missen. Ik ben je alvast voorgegaan
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

    #2
    Zo rond de kersttijd altijd weer een moment van bezinning.
    Mooi initiatief van de radiomannen.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • sandur
      • Oct 2005
      • 85

      #3
      Super aktie, vind het altijd geweldig!

      Zal de opbrengsten van dit weekend overmaken naar de SR aktie, wie volgt?

      Comment

      • Hansound
        • Apr 2006
        • 832

        #4


        Hele goede aktie,
        Ik ga maandag langs om er een leuk bedrag door de brievenbus te proppen

        Comment

        • berolios
          • Sep 2005
          • 1538

          #5
          Wij gaan maandag a.s. aan een festivalletje meewerken in de Mezz (Breda) omtrent Serious Request... allemaal komen en veel drinken zou ik zeggen ... o.a. Gare du Nord en Beef.
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            Wij hebben ook dit jaar weer spullen geleverd bij het glazen huis en ik mag het spul kerstnacht weer ophalen...De korting is de steun die wij geven.
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • gertgeluid
              • Dec 2006
              • 520

              #7
              Heeft er iemand nog geluisterd naar Giels vertolking van "Toen ik je zag" op maandag?

              Comment

              Working...