Te late verzending Van Gend & Loos!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arjan
    • Jul 2001
    • 241

Te late verzending Van Gend & Loos!

Hey,

Nu het volgende:

Ik heb een week of 10 geleden iets gekocht via internet, ik heb dus alles netjes gedaan en ik zou een dag of 3 later het pruduct in huis hebben (een lichtcontroller) Na 3 dagen nog niets vernomen.. ik dus bellen naar dat bedrijf en die snapte er maar niets van. Daarop heeft dat bedrijf Van Gend & Loos gebelt waar het pakketje bleef. Ik kon toen zelf naar Rijswijk om het pakketje op te halen... dit vond ik al vreemd en het kwam me totaal niet uit. maar goed.. ik dus aan die balie, ja hoor!! pakketje pleite! dus of ik maar weer even een nieuwe wilde bestellen.. Ik weer met dat bedrijf gebeld en die waren zeer pissig omdat Van Gend & Loos al vaker pakketjes kwijt was geraakt van ze.
    Eindelijk 2 weken later! kon ik weer terug naar Rijswijk en hadden ze het pakketje wel.. ik heb toen gevraagt of ze het pakketje nog ergens hadden laten liggen, maar volgens de man die me hielp was ie echt kwijt.

En nu komt het mooie: Ik kom vrijdagavond thuis staat er opeens nog zo'n zelfde controller!!! dus nu heb ik er 2!
    Ze hadden hem ergens achter een container gevonden.

Is het nu verstandig om deze controller ook te gaan gebruiken?? want misschien komt dat bedrijf erachter dat ik maar 1 keer heb betaald..

Pff. dit was weer een lang bericht!

See ya,
    Arjan

To be is to be value of a variable
    <font color=\"red\">Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer
    gedraaid hebt?</font id=\"red\">
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Hallo daar,

Ik zit nu al ongeveer een jaar hier op het forum.
    En steeeeeds weer komt en "een zeker iemand" naar voren.

Ik wil niemand zwartmaken, maar: wie, waar, wat.
    Als is het alleen maar om newbies te beschermen, is die gozer link ofzo, omdat iedereen hier om de hete brij draait in dit geval?

groeten,
    Ralph

Comment

Working...