Welk gaffa tape?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Nichiban niks anders!

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

Eigen spul gewoon maximaal met klittenband. veel wireless. Klein stuk rubbermat voor deuropening en multi. Gebruik tape=nul.

Rol stagetape is voor de "leners" in de band en organisatie. Dus goedkope shit.
      lekker belangrijk!

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Poppedopje weet denk ik inmiddels ook het verschil tussen ducktape en gaffa, aan de andere kant: if it's cheap, treat it cheap!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• gertgeluid
          • Dec 2006
          • 520

Wat als ze nu moet plassen?

Comment

• ajdeboer
            • Feb 2009
            • 198

Originally posted by gertgeluid
            Laten lopen.
            Dan kan ze het er later makkelijker vanaf halen!

Ziet er lekker pijnlijk uit...

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Originally posted by gertgeluid

Nou, als ik het had moeten plakken bij haar, had ik toch echt wel met m;n vinger een gaatje voor haar gemaakt.......

Erg geil, dat wel!
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

Denk alleen dat ze het liever aanhoud dan dat het er weer af moet.. Aj!

Maaruuhh Mod, da haj goed daan!
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

Comment

• sparky
                  • Apr 2002
                  • 2104

Haha, nou daar heb ik ook altijd wel een rolletje voor over hoor

Nichiban gebruik ik graag, om alle genoemde redenen, plus dat prettig en moeiteloos scheurt. Maar ik moet zeggen dat ik eens een rol gaffertape van 3M heb gehad van een clubje amerikanen en dat dat toch ook erg prettig werkte, de lijmlaag voelde ongeveer hetzelfde als Nichiban: kleeft goed, maar de lijm blijft op de tape. Scheurde zelfs nog net iets lekkerder. Maar het mooie er aan vond ik dat het veel matter was dan het toch best wel glimmende Nichiban, scheelt toch weer met de lampjes op het podium. Verder vind ik van de witte tapes om op te schrijven Tesa wel fijn, scheurt dan wel niet zo goed en heeft een minder fijne lijm dan Nichiban, maar dat boeit niet zo voor die ene strook op je mengtafel. Je kunt er namelijk wel makkelijker en met meer soorten stiften, pennen en zelfs potloden op schrijven. Tis wel belangrijk om dat Tesa spul zo kort mogelijk te laten zitten.

Oftewel; Er zijn wel degelijk andere goede keuzes dan Nichiban.
                  Last edited by sparky; 06-04-10, 23:41.
                  Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• daviddewaard
                    • Mar 2008
                    • 627

ai ai ai :-)
                    die wil ik met alle plezier wel ff van haar gaffa ontdoen heeft ze meteen haar bekinilijn gewaxt
                    Last edited by moderator; 07-04-10, 00:35. Reason: 1x foto was wel genoeg, blijf nie plakken!
                    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• sparky
                      • Apr 2002
                      • 2104

"Reden: er was nog een 2e pagina met threads..."

@ Whitefarmer. Met posts of reacties bedoel je, een thread is hetzelfde als een topic/onderwerp/discussie
                      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• @lex
                        • Jul 2006
                        • 1087

Vanaf hoeveel pallets krijg je die dame erbij? Leuk speelgoed!

Alleen die Pepsi is een beetje jammer...

@lex
                        Last edited by moderator; 07-04-10, 10:20. Reason: www.nodelooskwooten.nl
                        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Whitefarmer
                          • Oct 2003
                          • 1244

Originally posted by sparky
                          "Reden: er was nog een 2e pagina met threads..."

@ Whitefarmer. Met posts of reacties bedoel je, een thread is hetzelfde als een topic/onderwerp/discussie
                          Oeps ja, dat bedoelde ik..., en dan eigenlijk ook nog 3e pagina.
                          Groeten John
                          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

Was je zo ontdaan van die stukkies tape?

Mag ik mensen uitnodigen meer van dit functionele tape gebruik in het draadje te plaatsen? Alvast dank!
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

Een beetje een topic Hijacken, wat een Mod

Okee dan, iets mider expliciet, doch wel een schatje.

Comment

• bones2001
                                • Aug 2003
                                • 741

Mixen is net als schilderen.
                                Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

Working...