Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
citaat:Om op die vetpot terug te komen: Ik ben er stellig van overtuigd dat je als bedrijf niet kunt leven van alleen een showtje.
Dit zou echter toch moeten kunnen...Drive-in-shows voor schoolfeesten van 1500 EURO, themashows voor minstens net zoveel, complete producties (tenten, catering, muziek) voor nog meer...
OK, het is meer dan alleen een showtje. Het zijn dan ook vooral die producties die het grote geld in de la brengen. Zo kende ik een Evenementen bureau die toch echt met deze 3 hoofdzaken goed geld verdiende, en daar dus 2 mensen full-time aan het werk had. Daarom heen nog eens 3 DJ's en 3 LJ's...
Elke week 2 a 3 shows bleek dus toch rendabel voor dit bedrijf, mede omdat er niet elke maand hele grote producties waren die extra geld in de lade brachten. Maar ja: kijk ook eens naar de prijzen?!
Is Inderdaad wel weer leuk
om zo`n oud topic weer eens te lezen
Is REPELSTEELTJE eigenlijk al klaar
met zijn website, ben zeer benieuwd.
Wij krijgen steeds meer aanvragen binnen
via onze (aangepaste) website. Wil niet zeggen
dat alle aanvragen - ook opdrachten worden, maar
je merkt wel dat mensen steeds meer en vaker
via internet zich aan het orienteren zijn.
Er werd gepraat over boekingsbureaus, maar is het daar noodzakelijk om ingeschreven te zijn bij de KvK?
Dus word er daar gecontroleerd op dingen die niet mogen.
En als je dus bv een mp3 computer hebt, moet je dan al je cd's meenemen?
Greetz Nico
Om nog eens ff terug te komen op de post van Drazz, een mooie, informatieve site hoeft niet veel te kosten.
De site van drazz is daar een heel goed voorbeeld van !
Zelf ben ik ook voor een drive-in bezig met een website. www.top75.nl
Nog niet alle pagina's zijn geimplementeerd, maar het gaat nu even om de opzet.
Ik persoonlijk vind dat een mooie site een potentiele klant sneller zal overhalen om jou te boeken.
p.s. ik weet dat die JBL'tjes gespiegeld zijn, ik heb alleen nog geen zin gehad om ze om te draaien.
p.s.2 ik weet ook dat die text op de openings pagina niet in dezelfde font grootte is gezet. De opdrachtgever dacht zelf even iets te gaan veranderen!
Groeten Chris van Diemen
Groetn Chris
Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)
Comment