nieuwe standaard aansluitingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remco_k
    • Sep 2002
    • 325

Originally posted by MusicXtra
    Behringer is een merk dat zich richt op de onderkant van de markt, iedereen die iets in dit vak doet heeft ooit Behringer apparaten gehad en ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding uniek is.
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Hier bij de lokale omroep ook een paar kastjes van Behringer staan. Composer pro MDX 4600 voor wat expanding van extern binenkomende signalen en limiting van een groepje mics, DSP 9024 (6 bands compressor/limiter) jaren lang gebruikt als zendlijn processor. Niet perfect, maar als je z'n nukken kent, kom je een heel eind. Maar niet vergelijkbaar met b.v. een Orban Optimod. Zelfs niet met een 2 bander (die alsnog meer dan een 10-voud kost als een DSP 9024).
    Nu gebruiken we in de zendlijnen geen Behringer spullen meer. Die DSP 9024 is ingezet als wideband limiter voor een opname computer. Lekker langzaam.
    Nog ergens een Ultramizer tussen zitten voor een klein PA setje met DAS (niet DAP!) speakers. Een beetje "opleuken" maar vooral beveiligen zeg maar.
    Ik al die jaren heb ik 1 ding geleerd van alle Behringer compressors, limiters, expanders en processors: Gebruik ze met mate, dan kom je een heel eind.
    Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
    Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by Whitefarmer
      (volgens mij is er gewoon in China verkeerde tekst bij het fotootje gezet)
      Het lijkt wel alsof sommige dat nog niet eens in de gaten hebben, als ik zo de reacties lees...
      Mijn ultramizer heeft trouwens ook nooit kuren gehad, en waarschijnlijk zal deze die ook nooit meer krijgen...

Comment

• berth
        • Apr 2004
        • 52

Leuk apparaat , kan ik goed gebruiken naast mijn "Pseudo acoustic Infector" van Rane. PI 14 Pseudoacoustic Infector
        Last edited by berth; 02-03-10, 20:52.

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Jammer dat sommigen dit zo serieus op zich nemen.

Heren, Dames, het is gewoon een foutje van Behringer. Er is niets mis mee om er vervolgens een beetje lacherig en flauw over te doen, toch?
          Ik kan me bijna niet voorstellen dat er bij eenzelfde geval van een Mc2 amp NIET zo flauw over gedaan zou worden.

Het is een gewoon een stomme fout...

Mvg,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• @lex
            • Jul 2006
            • 1087

Qua serieuze reactie hierop: das waar ik heb behoorlijk serieus gereageerd, vooral op het volgende:

Originally posted by BJD
            Ik vraag me af waarom er altijd zo denigrerend wordt gedaan over Behringer. Oke ze kopiƫren soms wel eens wat te veel maar over het algemeen zijn ze ontzettend vooruitstrevend en kunnen andere merken hier een voorbeeld aan nemen. Daarom vind ik het jammer dat er ook weer zo gereageerd wordt op dit onderwerp.

Behringer heeft in deze amp een aantal technieken toegepast die ze op de aanstaande PLS pas gaan presenteren, dus eigenlijk had deze specpagina/foto nog even offline moeten blijven, maar kennelijk is dat niet gebeurd.
            De eerste nog te onthullen techniek is de SPOPL module die in deze amp zit.
            Erg verwarrend als iemand een geloofwaardig betoog ten favore van Behringer houdt en vervolgens een quasi-geloofwaardig (?) verhaal probeert op te hangen over technologische innovatie om de kwaliteiten van Behringer te onderschrijven?

Maar inderdaad, het is en blijft de lounge.

@lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• BJD
              • Oct 2007
              • 771

Mijn excuses als ik te geloofwaardig ben overgekomen. Mijn vorige post(s) in dit topic kun je met 1 grote korrel zout nemen. Om alle misverstanden uit de weg te nemen mijn eigen mening over Behringer: Ze maken leuke spullen voor een goede prijs. Echter, ze hebben nauwelijks producten waar geen beter alternatief voor is. Uiteraard betaal je hier dan een veelvoud voor. Het grootste probleem van dit merk is al genoemd: de betrouwbaarheid laat te wensen over. Gezien de bekendheid van het merk, mede door de grote afname van hun producten, hebben ze kennelijk toch een goede markt waar ze op mikken.
              Last edited by BJD; 03-03-10, 00:41.

Comment

Working...