nieuwe standaard aansluitingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

nieuwe standaard aansluitingen

Uli zet nieuwe standaard! oeps, foutje!

viel me op, wie weet!
    Jeroen van Geffen
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Volgens mij is er gewoon een manier uitgevonden om de Behringer apparaten niet meer te laten storen/ruizen/sissen/piepen/enz....
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• remco_k
      • Sep 2002
      • 325

Originally posted by Beckers Entertainment
      Volgens mij is er gewoon een manier uitgevonden om de Behringer apparaten niet meer te laten storen/ruizen/sissen/piepen/enz....
      Je bedoeld, eenmalig heeeeeel erg hard en heeeeeel erg kort laten knetteren en dan.... tja, garantie?
      Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
      Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

Ik vraag me af waarom er altijd zo denigrerend wordt gedaan over Behringer. Oke ze kopiƫren soms wel eens wat te veel maar over het algemeen zijn ze ontzettend vooruitstrevend en kunnen andere merken hier een voorbeeld aan nemen. Daarom vind ik het jammer dat er ook weer zo gereageerd wordt op dit onderwerp.

Behringer heeft in deze amp een aantal technieken toegepast die ze op de aanstaande PLS pas gaan presenteren, dus eigenlijk had deze specpagina/foto nog even offline moeten blijven, maar kennelijk is dat niet gebeurd.
        De eerste nog te onthullen techniek is de SPOPL module die in deze amp zit. De Speaker Over Power Line module stelt je in staat om je speakers via je bestaande 230v bekabeling te gebruiken. Deze techniek werkt met FM modulatie: op een powerline is alleen de 50Hz draaggolf met de daarbij behorende harmonische aanwezig. Behringer heeft ingezien dat er nog een ontzettend groot spectrum vrij is welke ze met de amp benutten. In de speakers plaats je dan een HCDM module (High Current DeModulator) waarmee het signaal weer word gedemoduleerd. Deze HCDM module werkt via de SMFSPLL technologie (Switching Mode Frequency Switching PLL) een soort uitbreiding van een SMPS (welbekend tegenwoordig) met een ingebouwde PLL.

Verder hebben ze nog de Audio over Speakon technologie toegepast voor de audiovoorziening. Dit is een nieuwe revolutionaire vorm van audiotransmissie waarbij er ultime fasereinheid en frequentieoverdracht plaatsvind. Waar Midas voor hun verbinding een redundante X en Y link gebruikt (2 dementies) gaat Behringer verder met hun 1,2,3 en 4 link. Maarliefst 4 dementies digitale audio! Op de PLS verwacht ik dat ze hier nog meer over gaan loslaten.

Ook hebben ze gedacht aan de mensen die hun speakers nog van XLR hebben voorzien. Heel simpel: outputs op jack en XLR...

Volgens mij gaan we binnenkort zeker meer horen van deze revolutie.
        Last edited by BJD; 02-03-10, 00:12.

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Neem aan dat je met 'dementies' dimensies bedoelt.
          Dementie komt volgens mijn informatie vooral bij oudere mensen voor.
          Nu ff on-topic:
          Behringer is een merk dat zich richt op de onderkant van de markt, iedereen die iets in dit vak doet heeft ooit Behringer apparaten gehad en ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding uniek is. Dan heb ik het dus niet over de absolute kwaliteit want die laat bij veel apparaten wel te wensen over.
          Zelf heb ik jaren de Ultra-curve, composer en een 5 band parameet in mijn rackje gehad en altijd tot volle tevredenheid.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• BJD
            • Oct 2007
            • 771

Dimensies idd. Bedankt voor de correctie

Comment

• DMiXed
              • Jan 2008
              • 370

@BJD hoelang heb je daar over nagedacht? je verkeerd nu zeker, na al die dure taal, ook in de 4de dementie?
              Jeroen van Geffen

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze over een maandje uitkomt.

Uli macht spass!
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• @lex
                  • Jul 2006
                  • 1087

Originally posted by BJD
                  Eigenlijk had deze specpagina/foto nog even offline moeten blijven, maar kennelijk is dat niet gebeurd.
                  De eerste nog te onthullen techniek is de SPOPL module die in deze amp zit. De Speaker Over Power Line module stelt je in staat om je speakers via je bestaande 230v bekabeling te gebruiken. Deze techniek werkt met FM modulatie: op een powerline is alleen de 50Hz draaggolf met de daarbij behorende harmonische aanwezig. Behringer heeft ingezien dat er nog een ontzettend groot spectrum vrij is welke ze met de amp benutten. In de speakers plaats je dan een HCDM module (High Current DeModulator) waarmee het signaal weer word gedemoduleerd. Deze HCDM module werkt via de SMFSPLL technologie (Switching Mode Frequency Switching PLL) een soort uitbreiding van een SMPS (welbekend tegenwoordig) met een ingebouwde PLL.

Verder hebben ze nog de Audio over Speakon technologie toegepast voor de audiovoorziening. Dit is een nieuwe revolutionaire vorm van audiotransmissie waarbij er ultime fasereinheid en frequentieoverdracht plaatsvind. Waar Midas voor hun verbinding een redundante X en Y link gebruikt (2 dementies) gaat Behringer verder met hun 1,2,3 en 4 link. Maarliefst 4 dementies digitale audio! Op de PLS verwacht ik dat ze hier nog meer over gaan loslaten.

Ook hebben ze gedacht aan de mensen die hun speakers nog van XLR hebben voorzien. Heel simpel: outputs op jack en XLR...

Volgens mij gaan we binnenkort zeker meer horen van deze revolutie.
                  Dus eerst spreek je je verbazing uit over een pagina die offline had moeten blijven en daarna licht je het hele concept even toe... Ik weet het niet hoor, maar het klinkt als onzin. Audio over speakon kennen we al een tijdje: revolutionaire vorm van audiotransmissie???

BJD kan je misschien uitleggen wat dit apparaat doet?

@lex
                  Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• @lex
                    • Jul 2006
                    • 1087

Als je googled op EPQ304 kom je gewoon bij hele normale specs van een 4 ch versterker uit:

4*75W @ 4 Ohm
                    4*50W @ 8 Ohm

Dus geen berichten over wat voor Midas voorbijstrevende technologieƫn dan ook...

@lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Behringer is ooit begonnen als een SUPER high-end bedrijf. Aangezien dit uiteindelijk niet liep is er een enorme wending genomen in de productie en ontwerpen. Laat vooral vaststaan dat bij Behringer een aantal TOP designers zitten als het gaat om audio-techniek, dus het afschuiven van dit bedrijf is niet alleen onjuist, maart getuigt ook van een slechte achtergrondkennis.

Behringer maakt nu inderdaad ook betaalbare spullen, die overigens in steeds meer "super-pro" racks terug te vinden zijn. Daarnaast zijn ze eigenaar van Midas, en denk ik dat we steeds meer "high-end" ontwerpen kunnen verwachten.

Niet te snel afschrijven zou ik zeggen: daar is geen enkele reden toe.

BEHRINGER: The BEHRINGER Story
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• BJD
                        • Oct 2007
                        • 771

Originally posted by @lex
                        BJD kan je misschien uitleggen wat dit apparaat doet?
                        @lex
                        Effectief voegt 'ie alleen een versterkt heilig aura toe uit de 4e dimensie...
                        Volgens mij hebben sommige mensen alleen nog niet door dat dit topic in de lounge staat

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1087

Dat 'Super high-end' lees ik niet terug in de history... Daarnaast hebben ze absoluut een aantal goede zaken in hun aanbod, maar wat erg slordig is (en dat lees je: 'One day I opened up a signal processor of an established brand') is het mateloos kopiƫren. Ze hebben in het verleden zelfs een volledige productie van een type mixer moeten vernietigen omdat het een letterlijke kopie was van een Mackie ontwerp. Daarnaast is het ook zo dat er een zeer hoge mate van uitval is. Bij mij:

een van vier DI's
                          een van twee dimmerpacks
                          een van een compressors

Alleen mijn Ultracurve pro heeft nog nooit kuren gehad.

Lees de reacties op internet, vergelijk met ander merken en je weet dat die uitval bij Behringer hoger is dan waar ook. Dit is geen toeval, dit is het gevolg van goedkoop willen produceren!

@lex

Comment

• Whitefarmer
                            • Oct 2003
                            • 1244

Originally posted by BJD
                            Effectief voegt 'ie alleen een versterkt heilig aura toe uit de 4e dimensie...
                            Volgens mij hebben sommige mensen alleen nog niet door dat dit topic in de lounge staat
                            .. en over dat maandje, dan is het ..
                            Groeten John
                            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')

Comment

• Whitefarmer
                              • Oct 2003
                              • 1244

Originally posted by Whitefarmer
                              .. en over dat maandje, dan is het ..

... juist ...

1 april!

(volgens mij is er gewoon in China verkeerde tekst bij het fotootje gezet)
                              Groeten John

Comment

Working...