Rumoerig publiek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Originally posted by dj-wojcik
    Wie nu MnM op heeft staan kan de hele discusie op de radio volgen

volgens statestieken zijn de Nederlanders de meest rumoerige publiek!
    Echt iets waar we trots op kunnen!:S
    Ja, daar zullen vast zeer betrouwbare statistieken zonder enige subjectiviteit van zijn
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Statistieken zijn er om ermee te kunnen liegen....
      we hebben met het CBS zelfs een nationaal leugenbureau opgezet.
      En in de statistieken van de ArbeidsInspectie gebeuren er helemaal geen ongelukken in de theater- en evenementensector...
      Statistisch gezien zouden we volgens de bank-wizzards nooit meer een economische crisis kunnen krijgen...
      en ...
      de (Europese?) statistieken wijzen uit dat in elk West-Europees land de eigen jeugd het meest zuipt van alle jeugd in alle Europese landen.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

En de statisticus die beweerde dat de rivier gemiddeld slechts 50 cm diep was is er zelf in verzopen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by MusicXtra
          En de statisticus die beweerde dat de rivier gemiddeld slechts 50 cm diep was is er zelf in verzopen.
          Haha,

Zo heb ik mijn nichtje 'gemiddeld in statistiek' uitgelegd.

Er is een haas, ik schiet 2 keer, 1 keer 1 meter ervoor, dan 1 meter erachter, gemiddeld dus raak, maar ik eet vanavond geen haas.
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by Whitefarmer
            Er is een haas, ik schiet 2 keer, 1 keer 1 meter ervoor, dan 1 meter erachter, gemiddeld dus raak, maar ik eet vanavond geen haas.
            HAHAHAHAHAHAHA, deze kende ik nog niet meesterlijke uitleg!

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Volgens de Wetenschappelijke Statistieken stijgt de zeespiegel jaarlijks gemiddeld 1 cm, nou geloof mij, ik heb vannacht zelf een meting gedaan, 3 meter in 2 uur!!

Dave.
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Whitefarmer
                • Oct 2003
                • 1244

Originally posted by salsa
                Volgens de Wetenschappelijke Statistieken stijgt de zeespiegel jaarlijks gemiddeld 1 cm, nou geloof mij, ik heb vannacht zelf een meting gedaan, 3 meter in 2 uur!!

Dave.
                LOL.
                (bloody 10 characters)
                Groeten John
                ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4524

voorbeeld

HBO theorie management:
                  een rigger tikt een trussconstructie 10 dagen in elkaar, dan doen tien riggers er een dag over.

Laat dit even bezinken bij de hbo's podium-management

"Ik snap niet waarom tien vrachtwagens met trussmateriaal niet in een dag bij ahoy staan als een truck er tien dagen over doet?"
                  lekker belangrijk!

Comment

• som
                    • Nov 2002
                    • 787

Het gaat in dit geval niet om molest van mensen of materialen door biergooiers e.d,
                    Zodra dat gebeurt moet je idd stoppen,

Als er een aantal mensen staan te kletsen wat te storend is om dan nog je werk te kunnen doen vraag je of ze willen vertrekken.
                    Ik vind het gewoon niet kloppen dat je een hele zaal straft om een handjevol kletskousen,das collectief straffen en net zo fout als de openbare orde verstoren.
                    Het wil er bij mij ook niet in dat iedereen met de rug richting podium totaal ongeintresseerd stond te kletsen,
                    Als het wel zo is zal het publiek het een rotzorg zijn of ze doorgingen of niet( en dat maakt deze hele discussie dan weer zinloos want het ging tenslotte om het publiek)

statistisch gezien is mijn gemiddelde kabeldiameter niet te koop
                    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5430

Originally posted by salsa
                      80m sinds 18.000jaar de huidige opwarming van de laatste IJstijd begon.
                      Reken de rest zelf maar uit.

Sinds een week of twee is er ook weer een ontdekking gedaan
                      aan het veel groter vrijkomen in de natuur van methaan
                      dat als broeikasgas de CO2-invloed met 20tegen1 kan verslaan
                      maar de klimatofanato's wrijven alleen de mens de schuld waer aan.

2 showband
                      die theoretische HBO managers hebben waarschijnlijk nog nooit een truss aangeraakt,
                      en van hun lang-zal-ze-leven geen idee wat "een trussconstructie" eigenlijk is.
                      Maar ik weet precies welke klepel ze 'naklokken' ook al hebben ze geen idee waar ze die klepel aan moeten hangen en hoe.

Alle serieuze riggers en riggingcompanies in Nederland weten precies
                      wat er van één enkele rigger/trusser op één dag aan prestatie/productie verwacht mag worden.
                      Er bestaan namelijk nogal wat maten en soorten van truss.
                      en dat weten die
                      burokraten ook al nie

(het sneeuwt in Limburg dus het is bijna Sinterklaas)
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...