Creatieve transportmethode voor spiegelbol

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

    #16
    Originally posted by djspeakertje
    Wat me wel gaaf zou lijken is als die spiegelbol ook nog zou kunnen draaien 's Nachts een spotje of 2 erop en lekker karren over de A1...
    Gaaf, maar levensgevaarlijk.

    Overigens deed ie al flink schommelen. Met een spotje erop geeft dat ook al een leuk effect.
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

    Comment

    • JanV
      • Jul 2007
      • 60

      #17
      Het lijkt mij dat het hier eerder gaat om een promotiestunt dan om echte (profi) spullen??

      Comment

      • Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

        #18
        Originally posted by JanV
        Het lijkt mij dat het hier eerder gaat om een promotiestunt dan om echte (profi) spullen??
        niet profi spul kan geen schade opleveren bij het loskomen op de A1?
        Hold on a second, relax and listen...

        Comment

        • djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

          #19
          Originally posted by SoundOfSilence
          Gaaf, maar levensgevaarlijk.

          Overigens deed ie al flink schommelen. Met een spotje erop geeft dat ook al een leuk effect.

          Vandaar ook de "" erachter...


          Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #20
            Zag gisteren een spotje op televisie bij RTL4 waarin ze promotie maken voor deze rollerdisco. De wagen met aanhanger van de eerste post komt letterlijk langs in deze commercial.

            Comment

            • DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

              #21
              Originally posted by djspeakertje
              Hmmm lekkere reclame voor je "Loveland", een spiegelbol in case achterop een aanhangertje, want als dit geen reclamestunt is ben ik gek...
              De opstelling doet mij ook vermoeden dat dit niet (enkel) als vervoer dient, maar dat alles misschien wel aangesloten zit of makkelijk kan worden voor promotie doeleinden, los van het opvallen...
              Ik hoop hem niet tegen te komen in ieder geval.

              Comment

              Working...