wel heel erg toevallig dat britsum een dorpje is net boven leeuwarden, en dat het "hoofd kantoor" gevestigd is in Stiens... slechts een steenworp verder
mooie gitaarkabels!!!
Collapse
X
-
Waarom kiezen gitaristen de BritZum® gitaarkabel[LIST][*]meest zuivere en storingsvrije overbrenging van uw gitaarspel (zowel analoog als digitaal)[*]met zorg en ambachtelijk met de handgeproduceerde gitaarkabel[*]door gebruik van natuurlijke grondstoffen voor de opbouw van de kern wordt het originele "pure" geluid niet negatief beïnvloed[/LIST]
En die mensen verkopen je dit met een stalen gezicht...
Legale oplichting !!Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Ik wist trouwens niet dat "kabel maken" een ambacht is.
Heb ik iets gemist?All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
-
toch sprak ik gister een gitarist (die ik echt wel serieus neem) over dit verhaal.
Hij heeft kabels met een pijl.
Hij zegt dat als hij ze verkeerd-om aansluit er meer/teveel hoog uitkomt. maw klinkt anders.
Ben het merk even kwijt maar john mayer heeft deze kabels ook.
Ik ben zo benieuwd dat hij ze binnenkort even meeneemt dan ga ik even de kabel eens bekijken en nameten.
ik vermoed dat er een serieweerstandje aan het begin zit, dan krijg je zoiets.
of de jongens uit blitzel hebben gelijkknoppen en waarden :)Comment
-
Zal je net 40 Y-insertkabels hebben gesoldeert..... blijken de kabels verkeerd om gepoolt!!! Dan klinkt het natuurlijk helemaal naar niets.
Wie heeft nou nooit dat bepaalde XLR kabel ineens veel slechter klinkt dan andere omdat er per ongeluk eentje tegen de stroomrichting in is gesoldeerd....
ik ook nietlekker belangrijk!Comment
-
Dan moet ik maar eens dringend op zoek naar highspeed-kabel zodat de electronen nóg sneller van A naar B kunnen.
Misschien een cursus teambuilding ook, zodat ze beter samenwerken?
Al die dwarsliggende electronen altijd die je sound verpesten. BLEGH!All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
ff voor de goede orde, : gitaarkabel is al langer een kwestie van discussie.
Teken voor het gemak het vervangingsschema maar eens, de meeste gitartisten willen perse een capacitaire kabel, die dus de spoel van het element enigszins compenseert.
Met een gewone ohmse kabel zit je toch al gauw met een ingebouwd filter, dat inderdaad kan kleuren.
Daarom kun jee een basgitaar rustig met een DI pakken, maar komt er bij de gitaar zelf steeds een mike voor dat ampje te staan...
Alhoewel ik de VanDenHul kabel nog steeds belachelijk vind voor de huis tuin en keukensetjes, al was het maar omdat de rest van de apparatuur signaaltjes weer over gewone printbaantjes vervoert.Comment
-
hahahahahahaha, met gouden lettertjes!!!
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Matching-circuits zijn een ander verhaal, dat mag duidelijk zijn, maar daar hoor ik deze gasten in de verste verte niet over roeren.Last edited by berolios; 15-08-10, 15:19.Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
Nog zo'n zelfde soort geval gehad: ik was op vakantie in Engeland en was "ffentjes" bij Harrods geweest. Een Technics draaitafel, helemaal in swarofski-steen (of hoe je het ook schrijft) belegen. Op de naald en het draaigedeelte na dan. Ik stond met een mond vol tanden te kijken. Ik heb maar niet gevraagd wat de prijs was van dat ding, maar een klein olifantje, helemaal vol met die stenen kostte iets van 48.000,--Comment
Comment