Water en apparatuur gaat niet samen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Originally posted by MusicXtra
    Nee, is helemaal niet nodig.
    Enige dat misschien niet echt lekker tegen de regen kan zijn de Speakon aansluitingen maar daar liep, doordat ze verzonken in de kast zitten, geen regenwater in.
    Ik geloof dat wij dat met onze HK Eliasjes niet moeten doen... dan loopt de ingebouwde versterker toch goed vol met water Is ook een iets andere klasse natuurlijk...

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

zo heb ik vorige week ook een DAP setje buiten zien staan werkte heel goed op woensdag, om over donderdag maar niet te beginnen toen kwam er wat rook uit.
      De eigenaren konden er niet om lachen toen ik meldde dat we dan toch een mooi stukje hout hadden voor een kampvuur...

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Originally posted by MusicXtra
        Enige dat misschien niet echt lekker tegen de regen kan zijn de Speakon aansluitingen maar daar liep, doordat ze verzonken in de kast zitten, geen regenwater in.
        Verkijk je daar niet op, ik heb al eens wat rare rookeffecten bij een line-array kast zien verschijnen (met verzonken speakon).
        Beste idee is om de speakons die je niet gebruikt voor doorlus even te behandelen met een stukje gaffa.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...