Spuitsjablonen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

Originally posted by renevanh
    Dat was dan ook niet helemaal wat ik voorstel, ik doelde op bellen om te vragen of het mogelijk is er een paar te maken met hun apparaat
    Ahaa, volgens mij is het wel mogelijk. Maar zoals Mark-LED al aangeeft niet goedkoop

Ik denk dat Olaf beter af is met een set van Adam Hall.
    There is no substitute for imagination

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

als je twee of drie unieke sjablonen wil hebben ga je naar een stickerzaak waar ze een lettersnijplotter hebben staan.

Die kunnen uit kunststof vellen contouren snijden.

Als je er twee of drie veelgebruikte nodig hebt is dat best te betalen.
      lekker belangrijk!

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Sterker nog, ik heb vandaag een prijsopgaaf gehad van een bedrijf wat laser snijd...3! aluminium custom made spuitmallen € 96,00....Sorry, dat vind ik niet te duur...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Mark Vriens
          • Oct 2009
          • 139

Originally posted by Olaf Duffhuës
          Sorry, dat vind ik niet te duur...
          Nu snap ik 'm niet meer. Ik nam eerst aan dat je dat heel duur vond, maar na deze zin te lezen lijkt het allemaal goedkoop, of verkeerd geschreven. Dan is de Adam Hall set goedkoper en beter in mijn ogen, maar je kun natuurlijk niet je eigen logo maken...
          CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• qvt
            • Oct 2009
            • 721

Gaat het echt slechts om 3 mallen? Want dan is naar Flashlight stappen of naar een bedrijf waar ze een snijplotter hebben ook betaalbaar
            There is no substitute for imagination

Comment

Working...