Taak importeur

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    Taak importeur

    ............................
    Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:42.
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    #2
    Ik ben van mening dat een importeur goede informatie moet verstrekken over de handel die men importeert. Ook aan een eindgebruiker. Zeker in onze branche.
    Echter de keren dat ik een importeur gebeld of gemaild heb ben ik altijd goed geholpen. Zowel voor de grote als de kleinere merken.
    Heerlijk die stilte

    Comment

    • Turboke
      • Oct 2006
      • 463

      #3
      zeker niet importeur zijn om eigen zaak te beharten

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        Originally posted by Timo Beckman
        Er zijn ook bedrijven waar je wel antwoord krijgt tm/audioxl/AEM om een paar goede bedrijven te noemen maar de laatste tijd zie ik een hoop kwantiteit en geen kwaliteit .
        een van de redenen om geen goedkope rotzooi te willen... Als de importeur zijn eigen dealers niet kan ondersteunen gaat-ie goed de verkeerde kant op .

        ( zie http://www.licht-geluid.nl/forum/org...kwaliteit.html , bijvoorbeeld)

        Comment

        • frederic
          • Jan 2006
          • 3511

          #5
          [FONT=Verdana]Ik vind dat je van een importeur kunt verwachten dat ze de producten die ze importeren volledig moeten kennen. Normalerwijze zouden ze moeten opgeleid personeel hebben van de fabrikant.[/FONT]
          [FONT=Verdana]Een importeur is voor mij een ambassadeur van een merk.[/FONT]

          Comment

          • Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

            #6
            ............................
            Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:42.

            Comment

            • NesCio01
              • May 2010
              • 1987

              #7
              Eejj Timo,

              Ik ben van mening dat iedere verkoper je goede
              info moet kunnen geven.

              Of deze verkoper, importeur of reseller nu pro-audio
              verkoopt of een huiskamerset, hij mag er wel wat van weten toch?

              Ik laat iig een bedrijf dat mij niet goed adviseert erg snel
              links liggen of ze moeten wel een heel erg goed product hebben
              dat ik toch wel erg graag hebben wil.
              (of mss veel korting geven, dan vraag je hier toch de info

              grtz
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

              Comment

              • Timo Beckman
                • Jul 2006
                • 1298

                #8
                ............................
                Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:41.

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  #9
                  Volgens mij dient een importeur te zorgen dat zijn dealers voldoende informatie en opleiding hebben om hun klanten van dienst te kunnen zijn, daar hoort dus ook de kennis bij waar jij op doelt.
                  Als een dealer vervolgens iets niet weet, wat ook geen schande is, moet hij terug kunnen vallen op de importeur die op zijn beurt weer bij de fabrikant aan kan kloppen.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  • Timo Beckman
                    • Jul 2006
                    • 1298

                    #10
                    ............................
                    Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 11:40.

                    Comment

                    • Hansound
                      • Apr 2006
                      • 832

                      #11
                      Inderdaad zou een importeur gekwalificeerde mensen in dienst moeten hebben die het product dat ze verkopen goed kennen.
                      Helaas gaat het bij veel merken erom om zoveel mogelijk dozen te verkopen en veel geld in de zak te steken.
                      Dat er dan geen geld is voor een productmanager is niet zo gek...
                      De webshops die (nu ook best goede merken) dozen schuiven met een paar % winst werken er natuurlijk ook flink aan mee
                      Geld is veeeeeeel belangrijker dan een goed stukje service

                      Comment

                      Working...