............................
Taak importeur
Collapse
X
-
Labels: None
-
Ik ben van mening dat een importeur goede informatie moet verstrekken over de handel die men importeert. Ook aan een eindgebruiker. Zeker in onze branche.
Echter de keren dat ik een importeur gebeld of gemaild heb ben ik altijd goed geholpen. Zowel voor de grote als de kleinere merken.Heerlijk die stilte -
( zie http://www.licht-geluid.nl/forum/org...kwaliteit.html , bijvoorbeeld)Comment
-
[FONT=Verdana]Ik vind dat je van een importeur kunt verwachten dat ze de producten die ze importeren volledig moeten kennen. Normalerwijze zouden ze moeten opgeleid personeel hebben van de fabrikant.[/FONT]
[FONT=Verdana]Een importeur is voor mij een ambassadeur van een merk.[/FONT]Comment
-
-
Eejj Timo,
Ik ben van mening dat iedere verkoper je goede
info moet kunnen geven.
Of deze verkoper, importeur of reseller nu pro-audio
verkoopt of een huiskamerset, hij mag er wel wat van weten toch?
Ik laat iig een bedrijf dat mij niet goed adviseert erg snel
links liggen of ze moeten wel een heel erg goed product hebben
dat ik toch wel erg graag hebben wil.
(of mss veel korting geven, dan vraag je hier toch de info
grtz
Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
-
Volgens mij dient een importeur te zorgen dat zijn dealers voldoende informatie en opleiding hebben om hun klanten van dienst te kunnen zijn, daar hoort dus ook de kennis bij waar jij op doelt.
Als een dealer vervolgens iets niet weet, wat ook geen schande is, moet hij terug kunnen vallen op de importeur die op zijn beurt weer bij de fabrikant aan kan kloppen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Inderdaad zou een importeur gekwalificeerde mensen in dienst moeten hebben die het product dat ze verkopen goed kennen.
Helaas gaat het bij veel merken erom om zoveel mogelijk dozen te verkopen en veel geld in de zak te steken.
Dat er dan geen geld is voor een productmanager is niet zo gek...
De webshops die (nu ook best goede merken) dozen schuiven met een paar % winst werken er natuurlijk ook flink aan mee
Geld is veeeeeeel belangrijker dan een goed stukje serviceComment
Comment