Resident

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    #16
    Hallo daar,

    Nou, ik ben eigenlijk op allebei afgeknapt.

    Ik zou eerst bij flashlight beginnen als kabelturk, met dan gelijktijdig een opleiding operator, na zo'n twee jaar zou ik dan volledig operator moeten zijn (eerst op een pearl, daarna op de Hog, wauw).
    Er werden dus gouden bergen beloofd.
    Toen ik alleen mijn contract even door wou nemen was dat nogal lastig, dus of ik maar even snel wilde tekenen.....toch maar niet gedaan.
    Later blek het contract op naam van start media te staan, met een concurrentiebeding van 3 jaar en op freelancebasis, toch lastig als je als ffreelancer aan de lijn gehouden wordt door flashlight, ik dus blij dat ik het niet heb gedaan.

    In het theater (CVA tilburg) werd de koffie van je loon afgehouden, wat contant werd afgerekend zonder werkgeversverklaring, ook niet alles dus.

    Daarna kon ik in een disco terecht, waarik het licht zou doen, alleen had ik alleen maar een futurelightcontroller en een botex scenesetter tot mijn beschikking voor 8 scans, 60 parren, 4 strobes, en een sloot met effecten, loon was 100 per avond, en tussendoor moest ik dan ook nog maar een beetje het onderhoud doen.

    Moraal van het verhaal:
    Laat mij maar zelf met mijn eigen appartuur aan de gang gaan.

    groeten,
    Ralph

    Comment

    Working...