Help!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Somebody
    • Dec 2010
    • 2

Help!

Ik heb al eerder een topic gemaakt over een school verslag, en daarbij had ik 4 vragen gesteld.
    Ik heb nu nog twee vraagjes en ik hoop dat iemand er een antwoord op weet.

Wat is je salaris als je podium- en evenemententechnicus ben?
    En hoe is de werkgelegenheid? Is hij breed, of is het juist heel minimaal. Etc.

Graag zo snel mogelijk reageren, het liefst vandaag nog, want morgen moet het verslag worden ingeleverd.
    Het hoeft niet exact te zijn, maar het liefst wel zo dichtbij mogelijk van het echte bedrag.
    Ik heb heel internet al uitgespit, maar ik kon er helemaal niks over vinden.
    Last edited by Somebody; 30-01-11, 16:14.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Google eens op theater CAO

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Originally posted by Somebody
      1) En hoe is de werkgelegenheid?
      2) Is hij breed, of is het juist heel minimaal. Etc.

3) Ik heb heel internet al uitgespit, maar ik kon er helemaal niks over vinden.
      1)
      Tot 2,5 jaar geleden zei ik dat de goede mensen altijd werk zouden hebben.
      Dat bleek anders toe eenmaal uitkwam dat de banken aan de halve wereld geld uitgegeleend hadden waarvan ze wisten dat ze dat nooit zouden terugkrijgen - maar deden voor hun bonussen.
      Daarna moest de rest van de wereld hen voor een tweede keer (teveel) betalen, om ze vervolgens verder te zien gaan met hun wereldwijde-pyramidespel.
      Er zijn nogal wat mensen slachtoffer werden van dat geldgegoochel. Dus in tijden van crisis staat alle werkgelegenheid onder druk. Ook in ons vak.

2)
      Hangt ervan af wat je eronder/erbij meerekent of niet.
      a) Alleen theatertechniek (vast of reizend) = ca. 2000-3500 m/v
      b) Breder = buiten alleen het theater
      (TV-Film, Standbouw, Rock/Pop/Dance, Drive-Inn, en verhuur van AV-, Geluid-, Licht-, Podia-, enz enz) = ca. 8000-10.000 m/v

3)
      Dat komt omdat de bureaucratie van alles onderzoekt, analyseert, rubriceert, archiveert en rapporteert - maar zodsanig dat het voor niemand te vinden is. [En dat doen ze weer omdat er vaak volslagen lariekoek op papier staat.]
      Dus ==> zoek een bureaucratenbaan.
      Dan doe je eigenlijk niks - maar daarnaar kraait geen haan.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Reageren op de inhoud is al te laat begrijp ik. Volgende keer eerder beginnen aan je schoolopdracht is misschien nog een tip waarmee je bent geholpen.

Los van vragen naar salarissen waarop over het algemeen geen enkele Nederlander antwoord zal geven, denk ik dat een topic "Help!" noemen niet direct uitnodigt tot lezen of duidelijk aangeeft waarover het topic gaat. Misschien riep je om hulp dat we je uit het water moeten komen trekken en dan ben je na twee dagen hopelijk allang gered of helaas verdronken.

Comment

Working...