Allen en Heath GL4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MELO
    • Feb 2011
    • 77

Allen en Heath GL4

Even een vraagje aan de ervaringsdeskundige:

Wat zou deze tafel nog moeten kosten?
    Er van uitgaande dat alles werkt.

Marktplaats.nl > Te koop Allen & Heath GL 4 incl flightcase en bierkap - Muziek en Instrumenten - Mengpanelen

bij voorbaat dank.
    Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Ziet er slecht uit, ik zou zeggen: nooit meer dan 1700 euro.

Als je een serieuze A&H wilt: voor 7 mille heb je deze:

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

een tweedehands mengtafel die gebruikt is in de wereld "met bierkap".

Dat zou ik nooit doen.
      lekker belangrijk!

Comment

• MELO
        • Feb 2011
        • 77

Ik zat zelf meer aan € 500,- te denken.
        Dit omdat deze tafel van een beroepsorkest is en meer dan 100+ optredens per jaar variërend van bruiloft tot stampen in een feesttent.
        Welliswaar altijd met eigen licht en geluids poppetje.

Deze tafel is van 1996? dus de nodige gebruikssporen zeker aanwezig.

De tafel in de link is me net wat te groot. ben eigenlijk op zoek naar een spare tafel. ben nu in het bezit van 1 x 24 kanaals en 1 x 32 kanaals.

Groter ga ik toch niet, heb ik de spullen ook niet na, is mijn intentie niet.

Maarrrr... kan altijd stuk en dat altijd op het moment dat het net niet uitkomt.

Op dit moment doe ik 1 band vast +/- 40 x per jaar en 2 hobby bandjes samen 8 x per jaar.

vaker dan dat wil ik zeker niet op pad, doe het werk semi-pro maar naast mijn andere werk.

Comment

• Timo Beckman
          • Jul 2006
          • 1298

De GL4 was een goede tafel t.o.v. de concurentie toen hij uit kwam . Ik heb er om en nabij de 12 a 13 jaar met plezier op gewerkt .
          Mocht je hier op bieden check hem wel goed na .
          Mijn GL4 heb ik voor dat ik hem verkocht goed laten checken zeker omdat hij een paar typiche problemen had .
          Af en toe sloegen alle meters van de subs en master een ledje uit . Dit had te maken met een aarde probleem (werd overgens netjes op gelost door TM) .
          Verder standaard elk jaar een keer check op insert problemen en andere storingen die bij standaard gebruik nu eenmaal voorkomen .
          Ben op een gegeven moment toch overgegaan op een midas verona wat een aanzienlijke verbetering was t.o.v. een GL4 .
          Die ML die hier ook wordt aangeraden is in principe ook een goede tafel maar let wel op dat je dan naar een ML5000 gaat en niet de ML4000 .
          De ML5000 heeft een hogere headroom volgens veel tech's die ik er over gehoord heb . Ik heb zelf alleen op de ML5000 gewerkt . Vond het een ok tafel maar wel typisch de A&H klank .

Comment

• MELO
            • Feb 2011
            • 77

Is er al iets te noemen qua prijs.? gezien de staat van het apparaat..

Comment

• Timo Beckman
              • Jul 2006
              • 1298

Als hij in technisch goede staat verkeert tussen 750 a 1500 hangt een beetje af van wat je er voor over hebt en of er een flightcase spinner en aanverwante gezelligheid bij zit en wat je er voor over hebt.
              Eventueel laten checken bij TM maar dan betaal je nog eens x-tra boven op de verkoop prijs .

Comment

Working...