Frankfurt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • badboyscrew
    • Aug 2000
    • 304

Frankfurt

En wie is er allemaal geweest en wat vonden we ervan?

Ben wel blij dat de duitse douane ook mee kwam kijken met veel intresse voor de chinese kopie fabriek.
    groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.
  • dj bobo
    • May 2003
    • 155

Ik vertrek morgenvroeg voor een bezoek aan de beurs, ben erg benieuwd aangezien het de eerste keer is voor mij. Ik zal proberen morgenavond wat te delen...

Comment

• mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

ging normaal dadelijk maar het gezelschap heeft afgehaakt, hopelijk vind ik nog iemand voor morgen en anders ga ik dit jaar moeten skippen

Comment

• axys
        • Aug 2006
        • 107

Ik ga morgen eens een kijkje nemen.
        Dit is voor mij de eerste keer, dus ik ben benieuwd.
        En ik ga maar één dag, dus dat wordt doorlopen, wil ik veel gezien hebben.
        JP/PA Geluid & Licht

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

Gisteren geweest.
          Een dag bleek veel te kort.
          Volgend jaar dus maar eens twee dagen proberen.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• jop
            • Jun 2002
            • 92

Net terug van 2 dagen Ff, flink veel knipperende leds gezien en mini line-arraytjes gehoord, maar niet veel wijzer geworden. (behalve dat ik nog nieuwsgieriger naar de x32 van behringer ben geworden)
            Voor mijn gevoel waren er minder stands dan vorig jaar; crisis?
            Powerd by MB-Audiosystems

Comment

• keenoncoolstuff
              • May 2003
              • 695

Volgens de PLS is er geen sprake meer van crisis. Meer standhouders dan ooit, de organisatie spreekt van een record...
              MUSIKMESSE UND PROLIGHT + SOUND STARTEN MIT AUSSTELLER-REKORD: 2.384 UNTERNEHMEN AUS 55 LäNDERN
              All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
              If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Lynx
                • Nov 2010
                • 94

Ben 2 dagen geweest (wo en do). Woensdag was het naar mijn idee erg rustig.

Om nou te zeggen dat ik veel nieuwe technieken heb gezien.....
                Veel led schermen, washes, koppen etc.
                Wel geinige 3d lasershows en een 3d ledwall zonder bril.

Qua geluid niet veel nieuws gezien. Tig merken met banaantjes. Veel smalle kasten. Bij de opstelling buiten viel de K-array op door z'n smalle kast met veel power. Of het ook de mooiste was qua klank.........

Al met al niet super bijzonder maar volgend jaar ben ik weer van de partij (mede door het lekkere duidse bier )

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

Afgezien van het bier (want alleen daarvoor zouden alle beurzen eigenlijk standaard in Belgie moeten worden georganiseerd!) is een vakbeursbezoek 1 x per 2 a 3 jaar meer dan zat.
                  Sinds we internet hebben staan allen nieuwtjes toch eerst op een site.
                  En elk jaar weer een Musicmesse + Showtec + PLASA + LDI + SIEL + enz enz,
                  Het is pure overkill, alleen maar bedoeld om standhouders leeg te melken
                  (waardoor de door ons te kopen producten weer duurder worden).
                  Wel fascinerend hoe 1 NL aluboer het durfde om een trussdeeltje met
                  kauwgumknoeikwaliteit laspruts op zijn stand te leggen.
                  Ofwel ze hebben daar een bord voor de Lobus frontalis cranalis
                  ofwel de vertegenwoordigers hebben geen cm verstand van het product wat ze moeten verkopen...
                  Ik zou het kreng onmiddelijk in de truck hebben teruggegooid.

Bij één klant kun je natuurlijk een foutje maken en herstellen.
                  Nu hebben 20.000+ potentiele klanten het gepruts-fluts kunnen aanschouwen.

En als er dan toch iets in het hemd moet staan, doen dan een kort hemd.
                  En zet er een lange blondine in met benen van 2 m.
                  Let er ook niemand meer op dat kauwgum-klei-knoei-laswerk.
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

tot ze een nieuwe luidspreker gaan uitvinden ( ter grootte van een speldenkop die 175 dB op 1 meter produceert van 20-25.000 Hz) ga ik ff niet meer..

Al dat licht doet zeer aan mn ogen, en het geluid meestal ook...

Comment

• DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

Originally posted by MacGyverSounds
                      tot ze een nieuwe luidspreker gaan uitvinden ( ter grootte van een speldenkop die 175 dB op 1 meter produceert van 20-25.000 Hz) ga ik ff niet meer..

Al dat licht doet zeer aan mn ogen, en het geluid meestal ook...
                      Als die speaker er komt dan zijn in ieder geval de oortjes zo weg.
                      Of er moet net zoals er soms bij auto's een limit op 250 Km/uur is, een spl limit van ? dB komen.

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

De beurs wordt per jaar minder druk en minder interessant. Het neigt steeds meer een discobeurs te worden. Er blijven zelfs bedrijven en leveranciers weg sinds dit jaar, wat de beurs voor mij steeds minder boeiend maakt. Bovendien zijn er steeds minder innovaties en meer en meer kopieën van wat er al stond.

Over een paar weken Light & Building, die is voor mij veel interessanter.

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Wat me opviel was dat het vooral een kopie was van vorig jaar, weinig nieuws onder de zon.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• axys
                            • Aug 2006
                            • 107

Originally posted by MusicXtra
                            weinig nieuws onder de zon.
                            Dit ben ik met je eens. Ik kan ook niet zeggen dat ik veel nieuwe dingen heb gezien.
                            Wel nieuwe dingen gehoord. Ik was namelijk best wel onder de indruk van het Coda array wat buiten te beluisteren was. Maar goed, ik heb ze niet allemaal beluisterd. Dat duurde me te lang.
                            JP/PA Geluid & Licht

Comment

• DJ_matthias
                              • Jun 2005
                              • 620

Originally posted by MusicXtra
                              Wat me opviel was dat het vooral een kopie was van vorig jaar, weinig nieuws onder de zon.
                              Voor mij was het de eerste keer dit jaar...
                              Weinig producenten die uitpakten met echte gloednieuwe dingen, dus ook weinig nieuw gezien.

wat me wel is opgevallen:
                              Wireless dmx integratie in tal van nieuwe toestellen (ik verwacht dan ook dat er voor het einde van het jaar hier heel veel mee staat te gebeuren);
                              Uplighters met een accu worden blijkbaar ook een nieuwe hit;
                              LED begint bij de grote producenten toch stilletjesaan de gewone lampen te evenaren...
                              we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                              Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

Working...