500 postings, de tussenstand

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hengelosedrummer
    • Feb 2011
    • 23

HR Soundproductions, allereerst gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!
    Originally posted by HR Soundproductions
    Bedankt.

Misschien is het inderdaad een aandachtspuntje voor de jongere generatie om normale schrijftaal (met interpuncties, komma's en overige leestekens) te gebruiken. Dit komt inderdaad de leesbaarheid ten goede.
    Helemaal mee eens, al hoop ik wel dat je snapt dat er ook genoeg jongeren zijn die wel proberen hierop te letten. =D

Ook ik ben hier al meer dan 2 jaar actief, alhoewel ik toch een tijdje terug pas een account aangemaakt heb. Eerst heb ik heel veel gelezen en de kat uit de boom gekeken, en daarna ben ik rustig aan zelf gaan posten om toch wat specifiekere vragen te kunnen stellen.

Voor mij is het forum de oplossing op heel veel probleempjes (vooral de zoekfunctie!) en ik hoop dan ook nog een hele tijd hier rond te hangen en dingen op te steken.

Casper
    Pourquoi? Parce-que c'est possible!

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Na 1 keer erop geattendeerd te worden, is het mij ook gelukt om msn taal op te geven
      En zoals eerder aangegeven, ook ik post redelijk weinig, maar lees heel veel.

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

Originally posted by hardstyle
        Na 1 keer erop geattendeerd te worden, is het mij ook gelukt om msn taal op te geven

Nou, redelijk weinig postings.... 335 stuks in 1 jaar is net echt slecht hoor. Ben benieuwd als je dat al weinig noemt, hoeveel je dan leest

Comment

• Beldog
          • May 2004
          • 140

@Mr Vazil : stom van me, zonder "www" werkt het niet.

Comment

• hardstyle
            • Jan 2010
            • 427

Jah, indd, maar soms op van die nutteloze dingen waar weer zo'n standaard regeltje voor is, reageer ik niet eens. Bijvoorbeeld: Ik zoek een lichtset, weet iemand iets goeds?

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

.
              Jah, indd
              Nog niet veel van te merken.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5430

Dan zijn doel en functionaliteit van dit forum nog eens extra bekrachtigd.
                Ik hoor wel vaker dat mensen wel het forum lezen,
                maar er niet of heel weinig op posten.
                Hoeft ook niet.
                Er zijn voldoende mafketels die zich blauwe vingers typen.

Staan die sterren eigenlijk voor een miltaire rangorde?
                Ben ik dan
                generaal ,
                brigade-commandant of maar een gewone
                schout-bij-nacht ?
                een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

Het enige wat ik kon vinden over de sterretjes:

Een diepvries (forummer) krijgt naarmate zijn vriescapaciteit (typecapaciteit) een aantal sterren toegewezen. Vrijwel alle diepvriezers (forummers) hebben de vriesklasse(typklassen) van 4 sterren. Het is pas mogelijk om in een 4 sterren vriezer(topic) producten in te vriezen(reageren). Bij een koelkast(topic) met vriesvak(newbie) moet u nog wel op het aantal sterren letten. Bij de goedkopere modellen komt 1 of 2 sterren nog wel voor.

* * * * Het invriezen van levensmiddelen is hierin mogelijk.(i'm THE boss)
                  * * * Bevroren levensmiddelen kunnen enkele weken bewaard blijven.(i'm THE mann)
                  * * Bevroren levensmiddelen kunnen enkele dagen bewaard blijven.(ik lees en reageer ook nog)
                  * Mogelijkheid tot het invriezen van ijsblokjes.(ik lees wel maar typ niet)
                  [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                  [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Dacht ff dat het over Cognac ging...

Comment

• stamgast
                      • Feb 2010
                      • 253

Ik lees, schrijf af en toe, en heb geen ster(ren)?
                      Moet ik misschien wat minder werken en meer vrije tijd hebben...

Comment

Working...