PA overload

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drumvogel
    • Nov 2004
    • 175

In ons kikkerland zijn ook zat artiesten die gewoon doorgaan als de pleuris uitbreekt. Jan Smit en George Baker heb ik wel eens een klein unplugged setje zien doen toen de stroom op 0 ging. Ik heb zelfs een keer het fx-rack naast mijn lichttafel gezet omdat de FOH tafel een douche niet overleefde en de monitortafel de mix onder handen nam. Best grappig om de galm en delay in te stellen als je voor je geen parametrische eq hebt maar wel kleurnummers en movements.

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

Ach zolang het niet onweert dan gaan wij altijd wel door.
      Stukkies "klap your hends en zing met ons mee" rekken zeker een paar minuten.

En voor noodgevallen is er een stukkie "rocky" ingestudeerd met puur drums en blazers. Hiermee kunnen we de PA-man 5 minuten uit de wind houden zonder werkend systeem.

Daarna is het saxofonist de zaal in sturen om te soleren.... en hopen dat het niet te lang meer duurt...

overigens zit je nu weer midden in het stuk wat, tot mijn ergernis, niet onderwezen wordt op conservatoria.
      lekker belangrijk!

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by showband
        overigens zit je nu weer midden in het stuk wat, tot mijn ergernis, niet onderwezen wordt op conservatoria.
        Volgens diezelfde conservatoria doet een PA het ook altijd dus waarom zouden ze.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

meerfaut: één conservator, 2 conservatoria?

Comment

• ajdeboer
            • Feb 2009
            • 198

Originally posted by MusicXtra
            Volgens diezelfde conservatoria doet een PA het ook altijd dus waarom zouden ze.
            En ruimt zichzelf na de tijd ook vanzelf weer op!

Comment

Working...