Tja en dan staat onze Hugo zo maar in de krant
Forummers in de Krant
Collapse
X
-
Lachen man! Hugo, gefeliciteerd, ook met je aankoop!
Hoeveel kastjes zijn er aangeschaft?
Originally posted by soundlink.nlLater dit jaar zullen wij ook een grote set bijbehorende SB218 dubbel 18" subwoofers van L-Acoustics aanschaffen.
Er staan trouwens dv-dosc bassen op Marktplaats (!), je weet wel, de driemaal 15" kasten. Een welkome aanvulling bij zo'n 8" line-array; er is geen gat tussen de 8" en de 18".
Maar hoor mij dan toch. Ze zullen vast al enorm trots zijn op wat ze nu hebben! Rest=toekomstmuziek
Mvg,
Teunuǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen -
Tja, en dan lees je opeens via het forum dat je in de krant staat.
Momenteel zijn er 10 kastjes aangeschaft, zullen er zo snel mogelijk 12 worden (meer waren niet beschikbaar). dV-subs staan inderdaad ook op de nominatie om toegevoegd te worden, ook al verbaas ik me erover hoe laag een dV-DOSC zelf nog door kan lopen.
En je hebt gelijk, de SB28 is een erg mooie sub, maar de markt wordt momenteel flink overspoeld met SB218's aan een gunstige prijs, als ik kijk hoeveel SB218's ik voor hetzelfde geld als een SB28 kan kopen dan weet ik het echt wel.
Het is in ieder geval wel de bedoeling om tegen het einde van het jaar een nette en complete set te hebben staan.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
Comment