Forummers in de Krant

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakobjan
    • Jul 2002
    • 599

Forummers in de Krant

Tja en dan staat onze Hugo zo maar in de krant
    Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Lachen man! Hugo, gefeliciteerd, ook met je aankoop!

Hoeveel kastjes zijn er aangeschaft?

Originally posted by soundlink.nl
    Later dit jaar zullen wij ook een grote set bijbehorende SB218 dubbel 18" subwoofers van L-Acoustics aanschaffen.
    Mijn voorkeur zou uitgaan naar de SB28's, maar dit is ook niet verkeerd.
    Er staan trouwens dv-dosc bassen op Marktplaats (!), je weet wel, de driemaal 15" kasten. Een welkome aanvulling bij zo'n 8" line-array; er is geen gat tussen de 8" en de 18".
    Maar hoor mij dan toch. Ze zullen vast al enorm trots zijn op wat ze nu hebben! Rest=toekomstmuziek

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Tja, en dan lees je opeens via het forum dat je in de krant staat.

Momenteel zijn er 10 kastjes aangeschaft, zullen er zo snel mogelijk 12 worden (meer waren niet beschikbaar). dV-subs staan inderdaad ook op de nominatie om toegevoegd te worden, ook al verbaas ik me erover hoe laag een dV-DOSC zelf nog door kan lopen.
      En je hebt gelijk, de SB28 is een erg mooie sub, maar de markt wordt momenteel flink overspoeld met SB218's aan een gunstige prijs, als ik kijk hoeveel SB218's ik voor hetzelfde geld als een SB28 kan kopen dan weet ik het echt wel.

Het is in ieder geval wel de bedoeling om tegen het einde van het jaar een nette en complete set te hebben staan.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Ik zou zeker niet te lang wachten met dV-Subs, ondanks dat een dV-dosc opzich al best ver doorgaat geven de subjes echt die vette sound! Proapplestar heeft nog wat dV spulletjes als ik het me goed herinner
        There is no substitute for imagination

Comment

Working...