Vergeten .....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Bert
    • Apr 2003
    • 270

vandaag ook klein detail vergeten zomaar even 2 circels van 6 meter doorsnede best balen kunnen dat is weer 200 km extra rijden. maarja zo leer je weer
    hehe wat een gedoe

Comment

• DjFlo
      • Jun 2003
      • 332

Je t-bar van je statief vergeten[V]
      Of de bouten ervan is ook nie echt leu

groeten

floris

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

citaat:Geplaatst door Barthez

citaat:Geplaatst door BAJ productions
        voor de rest eigenlijk nooit wat vergeten. of het moeten snoertjes zijn maar dan maak ik gewoon nieuw terplekke.
        Haha, dus als je je kabels vergeet heb je wel altijd een kist vol met pluggen en snoer bij je?? []
        nee maar meestal wel andere snoeren waar de goede pluggen aan zitten als je die dan combineert heb je der weer één.
        groetjes,
        Bas

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Waar ik vaak last van heb: ik laat best vaak me inbussleutel slingeren, mijn collectie is van 10 stuks ingekrompen naar 2 stuks

Comment

• cobi
            • Aug 2002
            • 1083

citaat:Geplaatst door Pulse

Ik ben zaterdag moeten terugrijden omdat ik juist 1 M10 schroef niet bijhad
            Ik heb van alles reserve bij maar daar had ik nu juist niet aan gedacht. En zonder die schroef kon ik de truss absoluut niet ophangen.
            Gelukkig was het niet zo ver.

Had je die niet ergens uit een verkeersbord kunnen schroeven of zo?
            Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• BAJ productions
              • Jul 2003
              • 587

citaat:Geplaatst door cobi

Ik heb van alles reserve bij maar daar had ik nu juist niet aan gedacht. En zonder die schroef kon ik de truss absoluut niet ophangen.

daar kun je tog nie aan beginnen. das dief stal[)].

maar ik zou het wel ergens uit schroefen.

groetjes,
              Bas

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

citaat:Geplaatst door BAJ productions

citaat:Geplaatst door cobi

daar kun je tog nie aan beginnen. das dief stal[)].

maar ik zou het wel ergens uit schroefen.
                Maar als hij hem later weer terug geschroeft had, was het lenen. (ok, lenen zonder te vragen welliswaar, dus stelen in een zekere zin, maar het was wel sympathiek geweest : )
                Is weer terug !

Comment

• BAJ productions
                  • Jul 2003
                  • 587

oke,
                  maar kon hij hem niet uit eigenzooi hallen???

dan is het nog lenen alleen dan van je zelf.
                  groetjes,
                  Bas

Comment

• NIVA
                    • Apr 2004
                    • 62

Gelukkig ben ik nog nooit mun Leatherman en Mag-Lite vergeten, maar ook heel vervelend:

Je muts vergeten ! ( koptelefoon voor sommige mensen )

Gelukkig gingen er de volgende dag nog mensen breken, anders hadden we hem zelf nog moeten gaan halen !
                    If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• driesmees
                      • Apr 2003
                      • 1076

wat ik regelmatig durf te vrgeten is de voeding voor m'n lichtcontroller, is wel irritant, daar sta je dan... vlug ff bellen naar huis of ze hem brengen
                      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• SpaceyDeeJ
                        • Sep 2001
                        • 876

Mmm ik wil niet zeggen dat ik nooit wat vergeet,maar wij werken tegenwoordig met materiaallijsten. Pas afvinken al het de wagen ingaat.

of ben ik dan de enige die het zo doet ?[:0]
                        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Stefke
                          • Sep 2003
                          • 259

Echt vergeten niet, wel op klus aankomen en merken dat enkele par lampen het plots niet meer doen.

Gelukkig hingen er in de zaal ook par's, dus ff de lampen over gezet (zaallicht moest toch uit) Nadien ook weer vergeten die par lampen terug in de rechtmatige houders te steken (trouwens echt niet met opzet vergeten!!!)

Jaren later had ik nog eens een opdracht in dezelfde zaal, kwam de zaaleigenaar een praatje maken. "Ik maak toch steeds wat mee met al die drive-inn's die hier elk week-end komen draaien, ooit had er eens een al z'n lampen met mijn zaallampen vervangen". ik heb toen heel begrijpend geknikt, het is toch niet normaal wat al die drive-inn's allemaal durven uitsteken

ah zo dan

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

Had laatst weer een schitterende actie... op de een of andere manier gaan laden en niks vergeten bij mij niet samen. We moesten de bus van de vorige dag uitpakken, en laten liggen wat voor 's avonds nog nodig was + extra erbij (dat wordt al ingewikkeld ). De dialoog:

"Heb je die statieven nodig???"
                            "Neu we hebben truss + haken bij dus is niet nodig"
                            "Verder alles? Ehmmm tafel, kabels, lampies etc, denk het wel ja"

Vanuit Etten-Leur naar Amsterdam gereden; 15 km voordat we aankwamen:
                            "Eehmmm die truss was voor het tegenlicht he?"
                            "Jep"
                            "Waar ga ik dan nu mn frontlicht laten zonder extra statieven?"
                            "..."
                            "Enne... we hadden scans mee he?"
                            "Jep"
                            "Maar ik heb alleen een oude analoge stuurtafel meegepakt, de scancontroller staat nog thuis"
                            "..."
                            "Die scans werken met DMX bedenk ik me net..."
                            "Ja en?"
                            "Hoeveel microfoonkabel heb jij dan bij?"

En JA: dat gebeurd dus ook bij apparatuurlijstjes! Dan gaat het meestal zo: okay, even afstrepen: die kist gaat mee, dat gaat mee, dat kan daarbij enz. enz. En bij het uitladen erachter komen dat je vanalles netjes had klaargezet maar de helft vergeten bent ook nog in de vrachtwagen te duwen. Neeee ik geloof niet dat ik zo goed ben in laden [:P]

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

citaat:Geplaatst door (iCe)
                              En JA: dat gebeurd dus ook bij apparatuurlijstjes! Dan gaat het meestal zo: okay, even afstrepen: die kist gaat mee, dat gaat mee, dat kan daarbij enz. enz. En bij het uitladen erachter komen dat je vanalles netjes had klaargezet maar de helft vergeten bent ook nog in de vrachtwagen te duwen. Neeee ik geloof niet dat ik zo goed ben in laden [:P]
                              Misschien iets pas afstrepen als het ook daadwerkelijk in de wagen is gezet

Comment

• sparky
                                • Apr 2002
                                • 2104

Had ik al mic-clips gezegd? nee? Well... mic-clips in dat geval... [xx(]
                                Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...